تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پنجعلی: با اختلاف ۲ یا ۳ گل امارات را می‌بریم

محمد پنجعلی مدافع پیشین تیم ملی می‌گوید تیم ملی در برابر امارات به راحتی پیروز می‌شود و سه گل به این تیم می‌زنند.

کد خبر: ۱۱۰۶۹۳
۱۰:۵۱ - ۱۴ مهر ۱۴۰۰

پنجعلی

دیدارنیوز - محمد پنجعلی در مورد دیدار پنج‌شنبه شب تیم ملی با امارات در مقدماتی جام جهانی عنوان کرد: شک نکنید در  این بازی برنده می‌شویم. کیفیت بازیکنان ما بسیار بهتر و برتر از حریف است. لژیونرهای ما در اروپا بازی می‌کنند. بنابراین برای فوتبال ما خوبیت ندارد که نگران بازی با امارات باشیم

وی افزود:‌بازیکنان ما کاملاً حرفه‌ای هستند از دروازه‌بان گرفته تا خط حمله؛ همگی بسیار باتجربه هستند. لژیونرهای‌مان در قلب اروپا بازی می‌کنند و خط حمله تیم ملی کشورمان را هیچ کشوری در آسیا ندارد. هیچکدام از تیم‌های آسیایی مهاجمانی با چنین کیفیتی در اختیار ندارند. یک خط حمله زهردار و گلزن.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با اختلاف ۲ یا ۳ گل امارات را شکست می‌دهیم. اما در فوتبال گاهی اوقات اتفاقات استثنائی هم رخ می‌دهد و ممکن است تیمی نتیجه نگیرد ولی ما از هر چهت از امارات برتر و سرتر هستیم.

پنجعلی با اشاره به استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در این دیدار عنوان کرد: با این تکنولوژی دیگر حقی از هیچ تیمی ضایع نمی‌شود شاید ۵ دقیقه جریان بازی افت کند اما دیگر داوران نمی‌توانند مرتکب اشتباه تأثیرگذاری شوند و از این بابت هم نگرانی نخواهیم داشت.

برچسب ها: محمد پنجعلی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی