تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

دستگیری ۱۲ اراذل و اوباش معروف در بهارستان

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از اجرای طرح محله محور و دستگیری تعداد ۱۲ اراذل و اوباش خبر داد.

کد خبر: ۱۱۰۲۹۴
۱۳:۴۹ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰

دستگیری اراذل و اوباش در شهرستان بهارستان

دیدارنیوز ـ سرهنگ علیزاده با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش در شهرستان بهارستان، اظهار داشت: طرح امنیت محله محور با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله‌های جُرم‌خیز بهارستان با هماهنگی مرجع قضائی اجرا و اوباش مطرح که به صورت سازمان یافته به شرارت می‌پرداختند، شناسایی شدند.

وی ادامه داد: این طرح با مشارکت رده‌های مختلف انتظامی به اجرا در آمد، ۱۲ نفر از اراذل و اوباش معروف شهرستان بهارستان در این طرح دستگیر و تعداد ۱۲ عدد سلاح سرد و یک عدد گاز اشک‌آور کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، تخریب اموال عمومی، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع موادمخدر، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی و ... را در پرونده کیفری خود دارند؛ تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علیزاده در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه هیچ گونه قدرت نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد خاطرنشان کرد: با مجرمان، اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون و به شدت برخورد می‌شود.

منبع: جامعه 24
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی