تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اشرار مسلح پمپ بنزین محلاتی دستگیر شدند

سرهنگ پیام کاویانی، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری ۲ شروری که در پمپ بنزین محلاتی با شهروندی درگیر و پس از شلیک تیر هوایی از محل متواری شده بودند خبر داد.

کد خبر: ۱۱۰۳۳۵
۱۷:۲۴ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰

اشرار مسلح پمپ بنزین محلاتی

دیدارنیوز ـ سرهنگ پیام کاویانی، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اواخر تیر خبری در خصوص شرارت ۲ تن از اراذل و اوباش در یکی از محله‌های جنوب شرق تهران دریافت کردیم.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد این ۲ متهم با حضور در یکی از پمب بنزین‌ها با شهروندی درگیری لفظی پیدا کردند و پس از سوختگیری و حدود ۲۰۰ متر بالاتر از پمپ بنزین، خودروشان را متوقف و با ادامه درگیری با این شهروند می‌پردازند و پس از شلیک تیرهوایی از محل گریخته‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این متهمان که دارای سوابق متعددی همچون درگیری، سرقت، شرارت، استفاده از سلاح گرم و سرد و.. هستند، تصریح کرد: پس از چندین عملیات پلیسی در نهایت متهمان در مخفیگاهشان در یکی از شهر‌های حاشیه تهران دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی، ۲ قبضه سلاح سرد، ۹ عدد فشنگ جنگی و ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر و سایر ادوات مربوطه کشف شد.

وی در پایان گفت: هر ۲ متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی