تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مامور پلیس کلاهبردار دستگیر شد

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: فردی که با معرفی خود به عنوان مامور پلیس اقدام به ۴۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از یکی از شهروندان کرده بود، توسط پلیس آگاهی این استان دستگیر شد.

کد خبر: ۱۱۰۰۴۹
۱۱:۲۵ - ۰۷ مهر ۱۴۰۰

دستگیری پلیس کلاهبردار

دیدارنیوز ـ سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی دستگیری یک سارق موبایل قاپ توسط پلیس آگاهی البرز، یکی از بستگان سارق با مراجعه به پایگاه یکم پلیس آگاهی اظهار داشته زمانی که متهم در بازداشتگاه بوده شخصی با مراجعه به او خود را مامور پلیس آگاهی معرفی و با دریافت مبلغ حدود ۴۰۰ میلیون ریال وعده آزاد شدن پسرش را داده که پس از مدتی نامبرده موبایلش را خاموش و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: بلافاصله اقدامات کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز، و در تحقیقات اولیه مشخص شد که مبلغ کلاهبرداری شده به حساب همسر شخص کلاهبردار واریز شده است.

او با بیان این که متهم به واسطه انجام کلاهبرداری و اطلاع از تحت تعقیب بودنش دائم در حال جابه جایی و نقل مکان بود، گفت: در نهایت با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهمان در منطقه مهدی آباد شهرستان چهارباغ شناسایی و با انجام هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده و همسرش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اعتراف صریح متهمان به انجام کلاهبرداری از مالباخته، افزود: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

برچسب ها: کلاهبرداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی