تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

رئیس جمهوری: شتاب مضاعف در روند واکسیناسیون گروه‌های مختلف شغلی ضروری است

رییس جمهور در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا با قدردانی از اقدامات انجام شده برای تامین واکسن و انجام واکسیناسیون، بر شتاب مضاعف در روند واکسیناسیون گروه‌های مختلف شغلی تاکید کرد.

کد خبر: ۱۰۹۵۲۷
۱۵:۳۳ - ۰۱ مهر ۱۴۰۰

رئیس جمهوری: شتاب مضاعف در روند واکسیناسیون گروه‌های مختلف شغلی ضروری است

دیدارنیوز ـ آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا پس از دریافت گزارش کمیته‌های تخصصی ستاد مقابله با کرونا درمورد اقدامات انجام شده در زمینه روند واکسیناسیون و مهار بیماری در کشور با اشاره به اهمیت توجه به بیماریابی با اجرای کامل طرح پایش شهید سلیمانی، گفت: تقویت فرایند درمان سرپایی و آموزش همگانی برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اعلام هشدار‌های به موقع و لازم، در کنترل بیماری تاثیر فراوانی دارد.

رییس جمهور تاکید کرد: نظارت بر اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی و اعمال قانون و توجه به رعایت موارد بهداشتی در تمام مبادی ورودی کشور برای اتباع همه کشور‌ها ضروری است.

آیت الله رییسی به تهیه نسخه جامع پیش بینی‌های پیشگیرانه برای مواجهه با موج‌های احتمالی آینده و گونه‌های جدید کرونا با تعیین وظایف همه دستگاه‌ها تاکید کرد.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع درباره تصمیمات اتخاذ شده برای بازگشایی مدارس باید مورد توجه ویژه مسئولین ذیربط قرار بگیرد.

در این جلسه پیشنهادات ناظر به کاهش محدودیت‌ها و جایگزین نمودن محدودیت‌های هوشمند بجای تعطیلات برای گروه‌های مختلف شغلی مطرح و مقرر شد این پیشنهادات در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی