تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

اشکان دژاگه به الشحانیه پیوست

در حالی که پیش از این گزارش متعددی در مورد احتمال پیوستن اشکان دژآگه به تیم استقلال یا بازگشت او به آلمان مطرح بود، این بازیکن سرانجام با تیم الشحانیه از لیک یک قطر به توافق رسیده است.

کد خبر: ۱۰۸۷۷۱
۲۰:۰۹ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۰

اشکان دژاگه الشحانیه

دیدارنیوز: شکان دژاگه که سه فصل متوالی در تیم فوتبال تراکتور حضور داشت، با عقد قراردادی به تیم سقوط کرده الشحانیه قطر پیوست.

 دژاگه که پس از ترک اردوی تراکتور در میانه‌های لیگ بیستم، بدون تیم بود و شنیده‌هایی مبنی بر مذاکراتش با تیم‌های ایرانی از جمله استقلال هم به گوش می‌رسید، در نهایت مقصد بعدی اش را انتخاب کرد و به فوتبال قطر بازگشت.

بنا بر آنچه که در استوری‌های بازیکنان این باشگاه آبی‌پوش قطری که در این فصل به دسته پایینتر سقوط کرده قابل مشاهده است، الشحانیه توانسته نظر دژاگه را جلب کند تا ملی پوش سابق فوتبال ایران به این تیم ملحق شود؛ تیمی که برای صعود به لیگ ستارگان تلاش می‌کند.

دژاگه پیش از این در تیم العربی حضور داشت؛ تیمی که البته در سطح اول لیگ قطر حاضر بود و حالا او برای بازگشت به لیگ ستارگان، باید یک فصل را در لیگ دسته اول سپری کند.

ستاره سابق تیم‌های فولام و ولفسبورگ قبل‌تر در مصاحبه‌ای با روزنامه بیلد آلمان گفته بود به بوندسلیگا برمی‌گردد، اما ظاهرا او موفق به پیدا کردن باشگاهی در کشوری از آن به فوتبال ایران معرفی شد، نشده است. همچنین با وجود تمایل استقلالی‌ها او حضور در قطر را به بازی در لیگ دشوارتر ایران ترجیح داد.

پیش از این مسعود شجاعی، رامین رضاییان و مهرداد پولادی از بین بازیکنان ایرانی در الشحانیه بازی کرده بودند؛ البته زمانی که این تیم در لیگ ستارگان حضور داشت.

هدایت الشحانیه برعهده نبیل انوار قطری است و در کادر او یک مربی ایرانی به نام سعید یونسی به عنوان دستیار اول دیده می‌شود.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی