تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دژاگه بار دیگر گران‌ترین فوتبالیست ایران شد

اشکان دژاگه که در سال ۲۰۱۴ یک بار به قطر رفته بود بعد جدایی از باشگاه تراکتور به طور مخفیانه با الشحانیه قطر قرارداد امضا کرده که او را بار دیگر گران‌ترین فوتبالیست ایران کرد.

کد خبر: ۱۰۸۸۱۷
۱۱:۱۶ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

دژاگه

دیدارنیوز - دژاگه در شرایطی به الشحانیه رفته که هفت سال پیش حضور در العربی قطر را هم تجربه کرده بود. این در حالی بود که او پیش از آن در فولام و در لیگ برتر انگلیس بازی می کرد و از شرایط خوبی هم در این تیم برخوردار بود ولی ۲۹ جولای ۲۰۱۴ مطابق با هفتم مرداد ۱۳۹۳ با قراردادی ۶٫۳ میلیون پوندی  راهی العربی قطر شد تا با این قرارداد به گران‌ترین بازیکن فوتبال ایران تبدیل شود.

او دو فصل در لیگ ستارگان قطر برای العربی بازی کرد که در فصل ۱۵-۲۰۱۴ در ۲۴ بازی پنج گل برای این تیم زد و در فصل ۱۶-۲۰۱۵ هم در ۲۱ بازی سه گل برای این تیم به ثمر رساند.

دژاگه پس از دو فصل حضور در العربی در نقل و انتقالات زمستانی ۲۰۱۷ به وولفسبورگ بازگشت ولی نتوانست به تیم اصلی راه یابد و تنها دو بازی در تیم دوم وولفسبورگ انجام داد و پس از آن به ناتینگهام فارست رفت تا برای این تیم در چمپیون شیپ انگلیس بازی کند ولی تنها یک بازی انجام داد و فصل بعد به تراکتور آمد.

برچسب ها: اشکان دژاگه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی