تیتر امروز

ادعای اسرائیل؛ به حمله ایران
انتقام ایران پس از حمله تروریستی به کنسولگری در دمشق

ادعای اسرائیل؛ به حمله ایران "پاسخ" خواهیم داد/ بایدن: آمریکا به امنیت اسرائیل متعهد است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

اشکان دژاگه به الشحانیه پیوست

در حالی که پیش از این گزارش متعددی در مورد احتمال پیوستن اشکان دژآگه به تیم استقلال یا بازگشت او به آلمان مطرح بود، این بازیکن سرانجام با تیم الشحانیه از لیک یک قطر به توافق رسیده است.

کد خبر: ۱۰۸۷۷۱
۲۰:۰۹ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۰

اشکان دژاگه الشحانیه

دیدارنیوز: شکان دژاگه که سه فصل متوالی در تیم فوتبال تراکتور حضور داشت، با عقد قراردادی به تیم سقوط کرده الشحانیه قطر پیوست.

 دژاگه که پس از ترک اردوی تراکتور در میانه‌های لیگ بیستم، بدون تیم بود و شنیده‌هایی مبنی بر مذاکراتش با تیم‌های ایرانی از جمله استقلال هم به گوش می‌رسید، در نهایت مقصد بعدی اش را انتخاب کرد و به فوتبال قطر بازگشت.

بنا بر آنچه که در استوری‌های بازیکنان این باشگاه آبی‌پوش قطری که در این فصل به دسته پایینتر سقوط کرده قابل مشاهده است، الشحانیه توانسته نظر دژاگه را جلب کند تا ملی پوش سابق فوتبال ایران به این تیم ملحق شود؛ تیمی که برای صعود به لیگ ستارگان تلاش می‌کند.

دژاگه پیش از این در تیم العربی حضور داشت؛ تیمی که البته در سطح اول لیگ قطر حاضر بود و حالا او برای بازگشت به لیگ ستارگان، باید یک فصل را در لیگ دسته اول سپری کند.

ستاره سابق تیم‌های فولام و ولفسبورگ قبل‌تر در مصاحبه‌ای با روزنامه بیلد آلمان گفته بود به بوندسلیگا برمی‌گردد، اما ظاهرا او موفق به پیدا کردن باشگاهی در کشوری از آن به فوتبال ایران معرفی شد، نشده است. همچنین با وجود تمایل استقلالی‌ها او حضور در قطر را به بازی در لیگ دشوارتر ایران ترجیح داد.

پیش از این مسعود شجاعی، رامین رضاییان و مهرداد پولادی از بین بازیکنان ایرانی در الشحانیه بازی کرده بودند؛ البته زمانی که این تیم در لیگ ستارگان حضور داشت.

هدایت الشحانیه برعهده نبیل انوار قطری است و در کادر او یک مربی ایرانی به نام سعید یونسی به عنوان دستیار اول دیده می‌شود.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی