تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.

معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری پاسخگوی نمایندگان است

معاون رییس‌جمهوری در امور مجلس، عزم دولت را در تعامل با مجلس دانست و گفت: این معاونت در جلسات علنی و غیر علنی مجلس حضور مداوم دارد و پاسخگوی نظرات و دیدگاه‌ها و سوالات نمایندگان مجلس است.

کد خبر: ۱۰۸۶۵۵
۱۴:۰۷ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری پاسخگوی نمایندگان است

دیدارنیوز: سید محمد حسینی در دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری با بررسی مسایل مشکلات استان و هم‌اندیشی پیرامون تعامل بیشتر دولت و مجلس، گفت: معاونت پارلمانی رییس‌جمهوری در جلسات علنی و غیر علنی مجلس حضور مداوم دارد و موضوعات رصد و پیگیری می‌شود. علاوه براین، این معاونت پاسخگوی نظرات و دیدگاه‌ها و سوالات نمایندگان مجلس هم هست.
 معاون رییس‌جمهوری در امور مجلس در این نشست که با حضور همه اعضای مجمع نمایندگان استان کهگیلویه چهارمحال و بختیاری برگزار شد، به دغدغه مسوولان دولت برای حل مسایل و مشکلات مردم و کشور اشاره و درباره مسایل مطرح شده از سوی نمایندگان درباره سفرهای استانی رییس‌جمهور توضیحاتی ارایه کرد.
وی در بحث دیدارها با مجمع نمایندگان یادآور شد: نگاهی وجود داشت که این دیدارها منطقه‌ای باشد، اما ترجیح بنده این است که این دیدارها استانی و مستمر باشد تا بهتر بتوانیم با کمک نمایندگان، مسایل را بررسی کنیم.
حسینی افزود: عزم دولت جزم است که با مجلس تعامل داشته باشد تا با این تعامل و همکاری، جهادی پیگیر رفع مشکلات مردم و کشور باشیم.
معاون رییس جمهوری در امور مجلس گفت: همگرایی و تعامل میان دولت و مجلس را باید به فال نیک بگیریم، اگر در یک نظام و کشور دولت و مجلس علیه منافع مردم دست به دست هم دهند، باید احساس خطر کرد؛ اما در نظام اسلامی و به ویژه دولتی که دولت انقلابی است و همینطور مجلسی که به دنبال منافع مردم است، همکاری و همدلی بین آنها موجب تسهیل امور می‌شود.
براساس این گزارش حسین بامیری رییس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری هم در این نشست با قدردانی از برگزاری این جلسه مطالبی را در رابطه با سفرهای استانی رییس‌جمهوری و مشکلات استان مطرح کرد.
امیرقلی جعفری بروجنی نماینده مردم بروجن، احمد راستینه هفشجانی نماینده مردم شهر کرد،  امیرقلی جعفری بروجنی نماینده مردم بروجن و قدرت‌الله حمزه نماینده مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس از دیگر نمایندگان و اعضای مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری بودند که در این نشست مسایل و مشکلات استان خود را بیان کردند.
تعامل مسوولان دولتی با نمایندگان مجلس، اتمام پروژه آب‌رسانی به چهارمحال و بختیاری و تلاش برای رفع مشکل بیکاری استان از مهم‌ترین مسایلی بود که این نمایندگان مطرح کر


منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی