تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

کشف انبار لوازم آرایشی و بهداشتی فاسد در تهران

سردار کیوان ظهیری، فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف یک محل دپوی بیش از ۵۰۰۰ کارتن لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهریار خبر داد.

کد خبر: ۱۰۸۳۹۸
۱۶:۲۳ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

 لوازم آرایشی و بهداشتی فاسد در تهران

یدارنیوز ـ سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: مدتی قبل مأموران پلیس از طریق منابع خبری و اطلاعاتی از نگهداری و دپوی لوازم آرایشی قاچاق در سعیدآباد شهریار با خبر شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در جریان آن مشخص شد گزارش واصله صحت دارد و بناست تعداد زیادی از این اقلام به تهران و دیگر شهر‌ها منتقل شده و به فروش برسد.

وی با بیان اینکه در پی اطمینان از صحت گزارش، رسیدگی به موضوع به ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز سپرده شد، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم نیز با مقام قضایی انجام شد و با شناسایی انبار محل دپوی این اقلام، ماموران طی عملیاتی به این محل مراجعه کردند و بیش از ۵۰۰۰ کارتن حاوی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که برخی از این لوازم آرایشی فاسد و تاریخ مصرف گذشته هم هستند، گفت: انبار مذکور پلمپ و یک نفر نیز در این باره دستگیر شد که تحقیقات در خصوص دیگر افراد مرتبط همچنان ادامه دارد.

ظهیری درباره ارزش ریالی اقلام مکشوفه نیز اظهار کرد: کارشناسان مربوطه پس از بررسی لوازم آرایشی کشف شده، ارزش ریالی این اقلام قاچاق را دست‌کم ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گفته وی، برای فرد دستگیرشده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی