تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

گواردیولا: به مسی و پاری‌سن ژرمن فکر نمی‌کنم

سرمربی موفق منچستر سیتی اعلام کرد تمام تیم‌ها در گروه لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت هستند و امروز هیچ فکری به مهاجم آرژانتینی پاری‌سن ژرمن و این باشگاه نمی‌کند.

کد خبر: ۱۰۸۳۲۱
۱۱:۵۸ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

گواردیولا: به مسی و پاری‌سن ژرمن فکر نمی‌کنم

دیدارنیوز - پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید که هرگز در این مدت به رویارویی با لیونل مسی در پیراهن پاری سن ژرمن فکر نکرده است.

سرمربی اسپانیایی در طی هفته‌های آتی باید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر شاگرد سابق خود در بارسلونا قرار بگیرد که حالا پیراهن پاری سن ژرمن را بر تن کرده است. این دو نفر در کنار هم در طول چهار سال حضور در نوکمپ سه قهرمانی لالیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان به دست آوردند.

سیتی در اولین بازی خود در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب به مصاف لاپیزیش خواهد رفت و گواردیولا پس از پیروزی ۰-۱ این هفته برابر لسترسیتی، تاکید کرد که تمرکز روی دیدار با مسی پیش از غلبه بر لایپزیش می‌تواند برای تیمش خطرناک باشد.

او در این باره گفت: قطعا سخت‌ترین بازی ما دیدار اول برابر لایپزیش است. این مهم‌ترین بازی برای ماست. من حتی یک ثانیه هم به پی اس جی فکر نمی‌کنم. تیم‌هایی که در مرحله گروهی باید روبروی آنها قرار بگیرم بسیار بسیار سخت هستند. لایپزیش در آلمان رشد کرده، بایرن غیرقابل مهار است اما آنها همیشه دوم یا سوم هستند. مهم است که همان عملکرد خوب روز شنبه را در این بازی نیز به کار بگیریم.

کوین دی بروینه در بازی برابر لسترسیتی به میدان نرفت. این بازیکن بلژیکی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا این فصل تنها ۱۱ دقیقه فرصت حضور در زمین را پیدا کرده و گواردیولا قصد دارد جانب احتیاط را رعایت کند. او اظهار داشت: ببینیم شرایط چطور خواهد شد. او این هفته تمرینات بسیار خوبی انجام داده و باید قدم به قدم پیش رفت. همه سهم خود را ایفا می‌کنند. کسانی که خوب بازی کردند فرصت بیشتری دارند. کسانی که خوب بازی نکردند به مشکل می‌خورند. کسانی که مدتی است در انتظار هستند هم باید بدانند که به آنها فرصت داده خواهد شد.

برچسب ها: گواردیولا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی