تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

گواردیولا: تاریخ سیتی را می‌دانم، آن‌ها همیشه برای بقا تلاش می‌کردند

سرمربی منچسترسیتی با اعلام اینکه اگر هواداران نمی‌خواهند در ورزشگاه حضور داشته باشند اعلام کرد تاریخ این باشگاه را می‌داند که همیشه در تلاش بود برای بقا بجنگد.

کد خبر: ۱۰۸۷۸۸
۰۹:۰۹ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

گواردیولا تاریخ سیتی

دیدارنیوز - پس از این که در جریان بازی منچسترسیتی و لایپزیش در لیگ قهرمانان تنها ۳۸ هزار نفر از ظرفیت ۵۵ هزار نفری ورزشگاه اتحاد پر شد، گواردیولا اعلام کرد که تیمش نیاز به حضور تعداد بیشتری از هواداران در دیدار هفته آینده برابر ساوتهمپتون در لیگ برتر دارد.

اما کوین پارکر، مدیر کل انجمن رسمی هواداران سیتی، از این موضوع استقبال نکرده و از گواردیولا می‌خواهد که شرایط را در نظر بگیرد. او تاکید دارد که مربی اسپانیایی دشواری‌هایی که هواداران با آن‌ها روبرو هستند را درک نمی‌کند.

پارکر در این باره گفت: «حرفی که او زد من را شگفت‌زده کرد. من نمی‌دانم این موضوع چه ربطی به او دارد. او دشواری‌هایی که شاید بعضی از مردم برای حضور در اتحاد در ساعت ۸ بعدازظهر روز چهارشنبه با آن‌ها روبرو هستند را درک نمی‌کند. آن‌ها کودکانی دارند که باید مراقب‌شان باشند، شاید قادر به پرداخت هزینه حضور در ورزشگاه نباشند، هنوز مشکلات ویروس کرونا به پایان نرسیده است. من نمی‌دانم او چرا در این باره اظهارنظر کرد.»

گواردیولا در واکنش به اظهارات پارکر و در نشست خبری بازی با ساوتهمپتون گفت: «بعد از بازی گفتم که از پر نشدن ورزشگاه ناامید شده ام؟ هر کسی تفسیر خود را دارد. من به خاطر حرفی که زدم عذرخواهی نمی‌کنم. این اولین بار نیست که در دوران مربیگری چنین حرفی می‌زنم.  در بارسلونا و بایرن هم موارد مشابهی داشتم.  وقتی بازی سختی مانند لایپزیش انجام می‌دهیم و سپس سه بازی دیگر نیز پیش رو داریم،  می‌دانم که شرایط چقدر دشوار است. هدفم این بود که بگویم ما به حمایت بیشتری نیاز داریم.  مهم نیست چند نفر بیایند، اما من از آن‌ها دعوت می‌کنم که بیایند و از بازی لذت ببرند، زیرا ما به حمایت نیاز داریم.»

پپ در ادامه گفت: «من کاملاً از حمایت هواداران در بازی برابر لایپزیش سپاسگزارم. همیشه می‌گویم اگر هواداران به ورزشگاه بیایند،  بی نهایت سپاسگزار خواهیم بود، چون می‌دانم که بازی‌ها چقدر سخت و دشوارند و ما به تشویق‌های شان نیاز داریم.  هرگز نمی‌پرسم چرا مردم نمی‌آیند.  اگر نمی‌آیند که خوب، نمی‌آیند و حرفی نیست. اینجا قرار نیست از او (کوین پارکر) عذرخواهی کنم. تاریخ سیتی را می‌دانم و اینکه سال‌ها برای بقا می‌جنگید. انتظار ندارم جو ورزشگاه مثل یونایتد، لیورپول، رئال یا بارسا باشد و مشکلی هم با هواداران ندارم، ولی دوست ندارم از حرف هایم تفسیر متفاوتی بشود. بازی سختی برابر لایپزیش داشتیم و انتظارم این بود که حمایت‌ها بیشتر باشد.»

گواردیولا در مورد وضعیت تیمش و نیز ساوتهمپتون گفت: «تلاشم این است که تیم بهتر و بهتر بازی کند و می‌دانم که در تیم، مهاجمی ندارم که بتواند ۲۵ گل در یک فصل بزند. به همین دلیل باید تمامی بازیکنان در امر گلزنی کمک کنند. برابر لایپزیش ناتان آکه به عنوان یک مدافع گلزنی کرد که اتفاق مثبتی است.

ساوتهپتون برابر یونایتد در خانه بسیار خوب بازی کرد. این یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل برای ماست و فصل قبل نیز در هر دو بازی رفت و برگشت، برابر این تیم عذاب کشیدیم. در خانه ساوتهمتون ۳۰ دقیقه اول تحت تاثیر آن‌ها بودیم و شانس‌های زیادی خلق کردند. ما بازی سختی برابر لایپزیش داشتیم و خسته ایم، ولی ساوتهمپتون مشکل ما را ندارد. یک هفته استراحت و تمرین کرده اند و برای پیروزی باید بهترین نسخه سیتی را در زمین پیاده کنیم. می‌دانم که هواداران مان در ورزشگاه حاضر خواهند بود و از ما حمایت خواهند کرد. انتظار دارم آقای پارکر نیز به ورزشگاه بیاید.»

منبع: ورزش 3
برچسب ها: گواردیولا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی