تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

علی دایی به امارات می‌رود

در جشن پنجاهمین سالگرد استقلال امارات، سازمان ورزش این کشور علی دایی، علی کریمی و حسن روشن را به این مراسم دعوت کرد که علی دایی به طور قطع پذیرفته است که به این مراسم می‌رود.

کد خبر: ۱۰۸۰۲۰
۱۱:۵۶ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

علی دایی به امارات می‌رود

دیدارنیوز - سازمان ورزش امارات به مناسبت پنجاهمین سالگرد استقلال این کشور در دوم دسامبر سال ۲۰۲۱ در نظر دارد نمایشگاه ورزشی در دبی برپا کند.

یکی از مسئولان برگزاری این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبر ورزشی گفت: با توجه به سپری شدن ۵۰ سال از استقلال کشور امارات در نظر داریم تا دستاوردهای ورزشی کشورمان را طی این نیم قرن در قالب نمایشگاهی به معرض نمایش بگذاریم.

وی تأکید کرد: به همین بهانه از ستاره های بزرگ ورزش جهان و البته مدیران باشگاه‌های مطرح برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورده ایم تا آنها هم در این رویداد حضور پیدا کرده و داشته های ورزشی خودشان را برای به اشتراک گذاشتن با ما و دیگر ورزشکاران یا مدیران ورزشی به دبی بیاورند.

این مدیر اجرایی نمایشگاه مذکور خاطرنشان کرد: از مدیران باشگاه‌های ریورپلاته آرژانتین و سائوپائولوی برزیل دعوت به عمل آورده ایم تا در این مراسم شرکت کنند. البته با مدیران دیگر باشگاه های بزرگ جهان هم مکاتباتی برای حضور در این مراسم انجام شده ولی در حال حاضر درباره کسانی صحبت می‌کنیم که به دعوت ما پاسخ مثبت داده و قطعا می آیند.

این فرد مسئول درباره حضور ستاره های ورزشی کشورمان به چهره های بزرگی در فوتبال اشاره کرد و توضیح داد: از علی‌ دایی دعوت کردیم که در تاریخ دوم دسامبر (برابر با پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰) به دبی بیاید که دعوت ما را پذیرفت. همچنین حسن روشن و حسن نظری بازیکنان قدیمی تیم ملی فوتبال ایران هم با قبول این دعوت در همان تاریخ به امارات می آیند.

وی یادآور شد: روشن و نظری که ۴۰ سال پیش در باشگاه الاهلی در این تیم توپ می زدند پس از ۴ دهه دوباره در دبی کنار هم خواهند بود و این برای طرفداران قدیمی باشگاه الاهلی جذابیت زیادی دارد چون هر دو از ستاره های آن دوران باشگاه محسوب می شدند.

بازیکنان بزرگ دیگری از کشورمان همچون علی کریمی ملقب به جادوگر هم در فهرست دعوت شدگان به این مراسم هستند که هنوز برای حضور در نمایشگاه ورزشی امارات به مسئولان برگزار کننده پاسخ قطعی نداده اند.

برچسب ها: علی دایی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی