تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
افاضات اضافه

حسین به کشورهای عربی نشان داد که کت تن کیست!

عوام الملک در خاطره‌نگاری این هفته خود باز هم به خدمات گسترده خواص پرداخته و از غرب تا شرق دور سخن گفته و در هر مورد بی‌ربطی نظراتش را بیان کرده. خواندن این افاضات قطعا از علافی بهتر است!

کد خبر: ۱۰۷۲۲۸
۱۳:۱۲ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۰

حسین به کشورهای عربی نشان داد که کت تن کیست!

دیدارنیوز _ عوام الملک:

 جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰

توییت مصطفی به دستم رسید. نوشته بود خواص‌الدوله و خواص‌المله می‌توانند به شرط همراهی و شکیبایی عوام، معجزه بیافرینند. راست می‌گوید. دوره ابراهیم است و همه مشکلات حل می‌شود به شرطی که عوام وظایفشان را خوب انجام دهند. البته با دوره محمود فرق دارد. محمود خودش معجزه بود و نیاز نبود خواص‌المله و خواص‌الدوله خیلی به زحمت بیفتند. شنیدم که فدراسیون فوتبال سوریه به کنفدراسیون آسیا اعتراض کرده و گفته حاضر نیستند به خاطر عدم وجود کمک داور ویدئویی و وضعیت کرونا در ایران مسابقه بدهند. عجیب است. آدم در خانه خودش که بهانه نمی‌گیرد. حالا که خودشان اینقدر همه چیز دارند خب به بشار جان بگویند یکی از آن کمک داور‌های ویدئویی را برای ما هم بفرستد. در عوض چند بشکه از گازوئیل‌هایی که در راه لبنان است بردارند. بشار و آشیخ حسن که این حرف‌ها را با هم ندارند. اینجا هم خانه خودشان است. لازم باشد به خاطر شادی بشار روزنامه هم توقیف می‌کنیم. عصر فیلم یک مصاحبه قدیمی از علیرضا را دیدم. آموزنده بود. نشان می‌داد خودش و ابراهیم و محسن و بقیه برای جایی که الان هستند چقدر زحمت کشیده‌اند. اصلا هر جایی که تا قبل از این بوده‌اند به خاطر این بوده که به جایی برسند که الان هستند. این میزان برنامه‌ریزی ثابت می‌کند با این خواص بعید است در آینده مشکلی برای حل کردن باقی بماند و همانطور که حسن می‌گفت دل‌های عوام پر از نشاط می‌ماند. گزارش تلویزیون بودجه‌بگیر از زندان اوین را دیدم. معلوم شد فیلم‌هایی که چند روز پیش منتشر شد کذب بوده است و همه در اوین از همه چیز راضی هستند. واقعا هتل است. ابراهیم و خواص‌الدوله‌اش امروز به اهواز رفتند. چون خبر نداده بودند گویا کرونا فرصت نکرده بود به شهر بیاید. خوب است ابراهیم و خواص‌الدوله‌اش هر روز به همه جا بروند. همه چیز خوب می‌شود. آخر شب خبر بازگشایی قنادی فرانسه را خواندم. عکس جعبه‌اش را هم دیدم. خوشبختانه به قدر کافی متنبه شده‌اند و تصاویر مستهجن را حذف کرده‌اند.

 شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰

خوشبختانه خواص‌الدوله جدید با قدرت کارشان را شروع کرده‌اند. حسین در بغداد در یک جلسه شرکت کرد و موقع گرفتن عکس یادگاری، کت پوشید و در ردیف جلو ایستاد تا حساب کار دست غربی‌ها و بقیه بیاید. مفید هم بود. بعضی از اعراب ناراحت شدند و رفتند. بهتر. اصلا ما هم همین را می‌خواهیم. حسن و محمدجواد باعث شده بودند بقیه یادشان برود که کت تن چه کسی‌ست. جریان اصیل طالبان آبادگری افغانستان را با قدرت ادامه می‌دهد. در افغانستان هم از وقتی جریان اصیل برگشته شایسته‌سالاری حرف اول را می‌زند. فردی که به خاطر طراحی عملیات انتحاری علیه ورزشکاران زندانی بوده به عنوان رییس ورزش انتخاب شد.

یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰

ظاهرا جنجال‌سازی‌های غربی‌ها درباره فیلم‌های اوین ادامه دارد. یکی از خواص‌المله افشا کرد کار اسراییلی‌ها بوده. یکی از خواص‌الرعایا هم گفت فیلم‌ها مونتاژی و دستکاری شده بودند. موافقم. هر طوری که در واقعیت باشد بهتر است آنطوری نباشد که در فیلم نشان داده شده است. فیلم‌هایی از حضور و سخنرانی‌های حسین در بغداد به دستم رسید. کمی در اعلام آمار و ارقام اشتباه کرد. چیز مهمی نبود. اول کار است و پیش می‌آید. بین سیزده میلیارد و سیصد میلیارد آنقدر هم اختلاف نیست. وزیر خارجه عراق هم کنار حسین نشست و گفت این دریای بزرگی که جنوب ایران است شمال اعراب است. حسین هم خیلی دقت کرد. خوب بود. مهم این است که حسین در زمان عکس گرفتن صف را به هم زد و کتش را به همه نشان داد. فیلم‌های جلسه رییس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر اسراییل را دیدم. حوصله بایدن سر رفته و خوابیده بود. نشان می‌دهد اسراییل منزوی شده است و آمریکا هم به زودی دچار فروپاشی می‌شود. نتایج بخت‌آزمایی خودرویی اعلام شد. پانزدهمین بار بود که شرکت می‌کردم. مثل همیشه برنده نشدم. اعلام شد که امکان انصراف هم وجود ندارد. خوب است که نمی‌گذارند از برنده نشدن‌مان انصراف بدهیم. مجبور می‌شویم بایستیم. شب خبر دزدیده شدن ۳۰۰ دوز واکسن از تاکسی حمل را خواندم. تعجب کردم. وقتی می‌شود با پیک موتوری واکسن‌ها را جابه‌جا کرد چرا تاکسی گرفته‌اند؟ حالا ۳۰۰ دوز خیلی هم مهم نیست. احتمالا از واکسن‌های بی‌کیفیت وارداتی بوده. مهم این است که خودمان تولید می‌کنیم. قبل از خواب خبر‌های جدید جریان اصیل طالبان را خواندم. پخش موسیقی و فعالیت مجریان زن در تلویزیون را ممنوع کردند. خیالم راحت شد. اصالتشان در حال افزایش است.

دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰

امروز تصمیم گرفتم حرف‌ها و کار‌های خواص را دنبال نکنم. اصلا چرا من که عوام‌الملکم باید هر روز در خاطراتم درباره خواص بنویسم. مگر ما عوام خودمان نمی‌توانیم خاطره درست کنیم؟ عوام دفتر را زیر نظر گرفتم تا در موردشان بنویسم. تقریبا همگی در طول روز در مورد کرونا صحبت می‌کردند. اطرافیانشان یا خودشان در این مدت کرونا گرفته‌اند و بعضی‌ها که وضعشان کلا بهتر بوده زنده مانده‌اند. اصلا به نظر می‌رسد کرونا بیماری عوام است. چون کلا در این چند ماه کسی نشنیده که از خواص کسی کرونا بگیرد و یا به خاطر کرونا بمیرد. خیلی خوب است که عوام لااقل یک بیماری اختصاصی دارند. آخر شب خیلی فکر کردم. اگر خاطرات روزمره فقط در مورد عوام باشد نوشتن سخت می‌شود. چون روی کاغذ خیس نمی‌شود راحت نوشت.

 سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰

تصاویر آخرین نظامی آمریکایی را در حال سوار شدن به هواپیما در فرودگاه کابل دیدم. ژنرال بود. آمریکا تحقیر شد و شکست خورد و جریان اصیل طالبان، افغانستان را آنطور که دلش می‌خواست آزاد کرد. از حالا به بعد جریان اصیل طالبان آزاد است که هر طور دلش می‌خواهد با عوام رفتار کند. درستش هم همین است. این آزاد شدن‌ها که هیچ وقت در هیچ جای جهان به عوام ربطی ندارد. یک دعوایی بین خواص داخلی و خارجی کشورهاست. جدول زمان انتظار خرید مسکن برای دهک‌های مختلف را بررسی کردم. خیلی خوب است. امید به زندگی را مخصوصا در هشت دهک اول افزایش می‌دهد. چون بین ۳۱ تا ۱۰۳ سال طول می‌کشد تا خانه‌دار شوند و طبیعتا باید تا آن موقع زنده بمانند. بخت‌آزمایی خودرویی هم مثل همین است. انگیزه‌هایم برای زنده ماندن بیشتر شد. باید آنقدر بمانم که در بخت‌آزمایی خودرو برنده شوم، چون امکان انصراف از برنده نشدن ندارم و در ضمن باید آنقدر زنده بمانم که نوبت دهکم برای خانه‌دار شدن برسد. البته همه این‌ها به شرطی‌ست که آنقدر زنده بمانم که نوبت واکسن زدنم برسد. خلاصه که این همه انگیزه برای زنده ماندن در هیچ جای جهان نیست و هر کسی از این همه امید و انگیزه خوشش نمی‌آید اگر می‌تواند برود. حرف‌های غلامعلی را خواندم. همان چیز‌هایی که شانزده سال پیش در مورد محمود گفته بود درباره ابراهیم گفته است. احتمالا ابراهیم هم شانزده سال بعد قرار است همین چیز‌هایی را بگوید که محمود امروز می‌گوید. کلا علاقه غلامعلی به شبیه‌سازی زیاد است. وقتی رییس خواص‌المله بود ایران را هم شبیه ژاپن می‌دانست البته خوشبختانه از نوع اسلامی. حجت خبر‌های خوبی داد. قرار شد به ۵۰هزار نفر کادر درمان تامین اجتماعی نفری یک میلیون تومان بدهد. به نظرم شیرینی حضورش در جمع خواص‌الدوله است. نشنیده بودم برای هیچ مراسمی در تاریخ به اندازه ۵۰ میلیارد تومان شیرینی بدهند. ثابت می‌کند بر خلاف تبلیغات غربی‌ها اینقدر داریم که بتوانیم اینطوری خرج کنیم. یکی از عوام، آمار ده شهر اول جهان از نظر بد بودن ترافیک را برایم فرستاد. تهران هفتم بود. قابل قبول نیست. ما باید همیشه روی سکو باشیم. مخصوصا که شهر ششم از آمریکاست. امیدوارم علیرضا رسیدگی کند. مصطفی که چند روز پیش گفته بود عوام کمک کنند تا خواص معجزه کنند امروز توضیحات بیشتری ارائه کرد. قرار شد کسانی که راجع به خواص‌الدوله خوب حرف نمی‌زنند منتظر عواقب محاکمه و خشم انقلابی عوام باشند. راست هم می‌گوید. قرار نیست وقتی ما عوام برای معجزه کردن خواص زحمت می‌کشیم یک عده‌ای به جز تعریف و تشکر از خواص کار دیگری کنند. چه خوب است که خواصی مثل مصطفی حواسشان به ما و زحمتهایمان هست.

 چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰

ابراهیم، انسیه را به عنوان معاون امور زنان منصوب کرد. بهترین انتخاب است. چون انسیه عقاید درستی در مورد جایگاه و کار و فعالیت زنان دارد. واقعا خوب است که خواص‌الدوله از بین افرادی انتخاب می‌شوند که الگوی جامعه هستند. این ویژگی‌های خوب باعث شده از وقتی ابراهیم آمده همه مشکلات حل شود. در اخبار آمد که تورم فرانسه به بالاترین رقم سه سال گذشته رسیده و احتمالا در حدود ۲/۱ درصد می‌شود. نشان می‌دهد واقعا وضع غربی‌ها خراب است و به زودی دچار فروپاشی می‌شوند. نتیجه سیاست‌های غلط اقتصادی و اهمیت ندادن به عوام همین است. باید اخبار فرانسه را بیشتر دنبال کنم. چون احتمالا به زودی خواصشان مجبور می‌شوند بروند. نامه یکی از خواص به رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان را خواندم. درباره جهت ساخت آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو در بیمارستان در دست احداث کاشان نکات خوب و فنی را توضیح داده بود. باید توجه شود. بالاخره مرگ حق است و خواص باید حواسشان به مردن عوام هم باشد. واقعا خواص بودن کار سختی‌ست. حتی من که عوام‌الملکم نمی‌توانم با این حجم از دغدغه دوام بیاورم. آخر شب فیلم یک مداحی را دیدم. وقتی که ما بچه بودیم عزاداری طوری بود که عوام آرام بنشینند و گریه کنند و گاهی هم سینه بزنند. الان گویا باید سریع، فوری و انقلابی احساس آرامش بکنند. حتی اگر شده کمی هم حرکات موزون بکنند. قدیمی شده‌ام. بعضی چیز‌ها را نمی‌توانم بفهمم.

 پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰

فایل مصاحبه رادیوی بودجه‌بگیر با یکی از خواص را شنیدم. گفت خط تولید واکسن ایرانی در یک فرودگاه خارجی توقیف شده و تاخیر در تولید واکسن به خاطر همین بوده است. بار‌ها از خواص خواسته‌ام که تولیدات داخلی را برای سوزاندن دل خارجی‌ها در فرودگاه‌های آن‌ها به نمایش نگذارند. متاسفانه گوش نمی‌کنند و نتیجه‌اش همین می‌شود. حالا خوب است می‌توانیم سریع یک خط دیگر برای خودمان بسازیم. نباید در صادرات واکسن مشکل ایجاد شود. تبعات تبلیغی خوبی ندارد. خبر اهدای یک سری واکسن از اتریش و جا‌های دیگر هم رسید. عمدا خط را توقیف کردند تا مجبور شویم هدایایشان را قبول کنیم. چاره‌ای نیست. حسین هم با وزیر خارجه آلمان صحبت کرد تا واکسن بایون‌تک برایمان بفرستند. غربی‌ها مجبور شدند بپذیرند که اسم واکسنشان فایزر نیست، بایون‌تک است. به جای آمریکا هم در آلمان تولید کنند تا شاید ما افتخار بدهیم و چند تایی بگیریم. تا همین جا هم پیروزی بزرگی‌ست. یاد جد بزرگم افتادم. می‌گفت، چون حبه قند نجس بود اینقدر مقاومت کردیم و نخوردیم که خود تولیدکننده‌های قند مجبور شدند برای تمیز شدن قند، آن را طوری تولید کنند که وقتی یک بار داخل چای بزنیم مشکلش حل شود. ما در طول تاریخ مقاومت کردیم و پیروز شدیم. بعد از ظهر مطالعات زیادی درباره انسیه که معاون ابراهیم شده است کردم. خانواده پر جمعیت و متنوعی هستند. انسیه و کبری که با هم خواهرند هر دو می‌توانند معاون ابراهیم در امور زنان باشند. چون دیدگاه‌های خوبی دارند.‌ای کاش می‌شد ابراهیم همزمان هر دو را معاون کند. یک برادرشان هم سمیر است. خوب می‌خواند. در ترکیه در حال کار فرهنگی‌ست. یک برادرشان هم مهدی‌ست. هم موافق است و هم مخالف. بسته به شرایط انعطاف دارد. خانواده مفیدی هستند. از اول همینطور بودند. عصر خبر خوب امضای حکم علیرضا برای ریاست بلدیه را خواندم. خیالم راحت شد. حیف بود از تجارب ارزنده علیرضا در پزشکی هسته‌ای برای اداره شهر استفاده نشود. اصلا به نظرم باید شعار اصلیش "هر محله یک مرکز پزشکی هسته‌ای" باشد. به همه کسانی هم که فکر می‌کردند تجربه یا تحصیل مرتبط برای ریاست بلدیه را دارند یک مجوز برای تاسیس مرکز پزشکی هسته‌ای بدهند. اینطوری مشکلات تهران هم مثل بقیه نقاط کشور حل می‌شود. آخر شب خبر پرت کردن یک فروشنده ساز‌های کوبه‌ای از طبقه هفتم یک مجتمع تجاری در افغانستان توسط جریان اصیل طالبان را خواندم. خبر مهمی‌ست. اینکه هنوز عده‌ای دنبال موسیقی و گناه هستند عجیب است و لازم است درس عبرت بشوند. اخبار انتصابات در دولت اصیل طالبان را هم دیدم. معلوم است ژن‌های خوبشان خیلی زیادند. چون برای هیچ یک از پست‌ها و انتخاب خواص‌الدوله به کسی جز ژن‌های خوب نیازی پیدا نکرده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
خر شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
1
0
خیلی ابله بیشعور و جا۶ل هستی لعنت خدا بر شما که فقط اراجیف می گویید
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی