تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

یک پرسپولیسی دیگر استقلالی می‌شود؟

بعد از انتقال محمد نادری و آرمان رمضانی از پرسپولیس به استقلال در یکی دو فصل اخیر، در این فصل نیز زمزمه‌هایی از استقلالی شدن یک پرسپولیسی دیگر شنیده می‌شود. بازیکن جوانی که در پرسپولیس به اهدافش نرسید و آیا در استقلال می‌تواند به خواسته‌های فوتبالی اش برسد؟

کد خبر: ۱۰۷۲۱۹
۱۰:۴۶ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۰

سعید حسین پور

دیدارنیوز - در نقل و انتقالات تابستانی که هم اکنون در جریان است بیشتر درباره احتمال انتقال دو بازیکن مطرح استقلال به پرسپولیس خبررسانی شده است. با وجود اینکه گفته می‌شد پرسپولیس با این دو بازیکن مذاکراتی هم داشته است، اما در نهایت دانشگر در استقلال ماند و ریگی راهی اصفهان و سپاهان شد.

حالا بر خلاف شایعات درباره انتقام پرسپولیس از استقلال به خاطر جذب نادری و رمضانی، به نظر می‌رسد استقلال به دنبال یک پرسپولیسی آینده دار است.

سعید حسین پور هافبک جوان و آینده دار باشگاه پرسپولیس که به تازگی قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد؛ با پیشنهاد یکی از مدیران استقلال برای حضور در جمع آبی‌ها مواجه شده است.

این بازیکن جوان که از تیم‌های پایه پرسپولیس رشد و در زمان برانکو به تیم اصلی رسید در فصل قبل توسط یحیی گل محمدی اکثرا روی نیمکت قرار می‌گرفت و همین موضوع باعث شد در نیم فصل سال قبل راهی ماشین سازی شود. بعد از پایان فصل هم حسین پور با وجود داشتن قرارداد با پرسپولیس، بعد از صحبت با مدیران و اعضای کادر فنی این تیم تصمیم گرفت قراردادش را فسخ کند.

حالا با توجه به اینکه سعید بازیکن آزاد است؛ یکی از مدیران باشگاه استقلال پیشنهاد حضور در این تیم را به سعید داد، ولی حسین پور ترجیح داد فعلا به این پیشنهاد پاسخی ندهد.

قرار است طی چند روز آینده این بازیکن جوان بعد از مشورت با چند نفر پاسخ قطعی خود را به استقلالی‌ها بدهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی