تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کمیسیون اصل ۹۰: از روحانی سه شکایت انجام شده است

نصرالله پژمان‌فر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ گفت از روحانی درباره مداخلات ارزی، مسکن و بورس از حسن روحانی رئیس جمهوری پیشبن ایران شکایت شده است که به قوه قضاییه ارسال شده است.

کد خبر: ۱۰۷۰۱۰
۱۵:۳۳ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰

کمیسیون اصل ۹۰: از روحانی سه شکایت انجام شده است

دیدارنیوز - نصرالله پژمان‌فر نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، درباره ورود این کمیسیون به بحث ترک فعل مسئولان، گفت: در کمیسیون پرونده‌های متعددی در این زمینه تشکیل شده که برخی از آنها به دستگاه قضا برای رسیدگی بیشتر ارجاع شده و برخی نیز در حال تکمیل شدن است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲ پرونده درباره این موضوع از سوی کمیسیون به قوه قضائیه ارسال شده است، ادامه داد:اولین پرونده درباره موضوع بورس و دومین پرونده درباره مداخلات ارزی از سوی برخی افراد در دولت گذشته و به ویژه آقای روحانی رئیس‌جمهور سابق بود.


بیشتر بخوانید:حسن روحانی کجاست؟


نماینده مشهد در مجلس تصریح کرد: پرونده دیگری در کمیسیون درخصوص بحث مسکن و ترک‌ فعل‌های که از سوی مسئولان دولت گذشته رخ داده تشکیل شده که در روزهای آینده با اتمام کارهای کارشناسی بر روی این پرونده آن را به قوه قضائیه ارجاع خواهیم داد.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه در این پرونده‌ها کمیسیون از رئیس جمهور سابق شکایت کرده و پرونده‌ها به دادستان کل ارسال شده است، اظهار داشت:در پرونده مسکن کل سیاست‌هایی که در این حوزه قرار به اجرا بوده را بررسی کرده‌ایم و از رئیس‌جمهور سابق(روحانی) به دلیل ترک فعل‌های که داشته شکایت کرده‌ایم.

پژمان‌فر عنوان کرد: قطعاً پرداختن به ترک فعل مسئولین می‌تواند تبعات مثبتی در جامعه داشته باشد لذا ورود قوه قضائیه به مبحث ترک فعل مسئولین امری بسیار مطلوب است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی