تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تیراندازی در نظام آباد تهران؛ ۴ شهروند مجروح شدند

سرهنگ علی شاملو، رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از مجروح شدن ۴ شهروند در پی تیراندازی و تخریب یک واحد صنفی پوشاک در محله نظام‌آباد خبر داد.

کد خبر: ۱۰۶۷۹۷
۱۱:۰۵ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰

تیراندازی در نظام آباد تهران

دیدارنیوز ـ سرهنگ علی شاملو رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ بیان کرد: ماموران پایگاه سوم با دریافت گزارشی مبنی بر تیراندازی و تخریب یک واحد صنفی پوشاک و مجروح شدن ۴ تن از شهروندان در نظام‌آباد، پس از حضور در محل دریافتند ۳ تن از شروران منطقه در پی اختلاف با متصدی فروشگاه، به آن محل مراجعه کرده و ضمن تخریب مغازه وی، با استفاده از سلاح شکاری غیرمجاز، ۴ تن از شهروندان را مجروح کردند و از محل متواری شدند.

وی با اشاره به دستگیری عامل تیراندازی، افزود: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان در همان محله، ضمن دستگیری ۳ قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و تعدای فشنگ کشف شد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی