تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مجیدی از روی ناچاری شیمبا را می‌خواهد؟

پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: با این شرایط باشگاه‌های ایرانی بازیکنی بهتر از شیمبا گیر استقلال نمی‌آید و بازیکن خارجی در استقلال و پرسپولیس جواب نمی‌دهد.

کد خبر: ۱۰۶۴۲۴
۱۱:۲۱ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۰

 

مجیدی از روی ناچاری شیمبا را می‌خواهد؟

دیدارنیوز: احمد جمشیدیان، پیشکسوت فوتبال استقلال در رابطه با جذب بازیکن خارجی برای استقلال اظهار داشت: استقلال با توجه به جدایی قایدی و عدم تمدید قرارداد ارسلان مطهری نیاز به بازیکن دارد. شیمبا یک مهاجم ۳۸ ساله است که سابقه خوبی در باشگاه‌های آسیا دارد؛ اما مجیدی هم از روی ناچاری مجبور به آوردن این بازیکن شده و نگاه کوتاه مدت به این بازیکن خارجی دارد.

وی در رابطه با این که جایگزین قایدی را از بازیکنان داخلی می‌توانیم تامین کنیم یا نه گفت: در این سال‌ها هر مهاجمی که در استقلال خوب درخشیده بعد از یک سال جدا شده و تحت تاثیر شرایط مالی باشگاه‌های عربی و یا لیگ‌های درجه دوم و سوم اروپایی قرار گرفته است. با توجه به شرایط کشورمان بازیکن خارجی با مشخصات قایدی، جوان و خیلی خوب نمی‌توانیم بیاوریم. اگر هم بازیکن جوان امتحان پس نداده بیاوریم تا بیاید خود را با شرایط وفق دهد بازی با الهلال را از دست می‌دهیم. آن‌هایی هم که هستند مهاجی در حد قایدی نیستند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: قطعا شکل و شمایل استقلال با رفتن قائدی تغییر خواهد کرد. استقلال اگر قایدی را نگه می‌داشت برایش ارزان‌تر تمام می‌شد.

وی در خصوص مجیدی دو بازیکن خارجی دیگر برای استقلال درخواست کرده خاطرنشان کرد: اسقلال در چند پست مشکل دارد و مجبور است بازیکن بگیرد. اما پرسپولیس و استقلال نشان دادند بازیکن خارجی در این تیم‌ها جواب نمی‌دهند و شاید اگر بازیکن خارجی نگیرند به نفعشان باشد. اکنون به جز سپاهان سایر تیم‌ها بدهی دارند و شاید پرونده مالی استقلال مانع از آوردن همان یک بازیکن هم شود.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی