تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رقم نهایی و مدت زمان قرارداد مهدی قائدی با شباب الاهلی

اصغر ملکیان عضو هیئت مدیر باشگاه استقلال آخرین وضعیت نقل و انتقالات را در این باشگاه تشریح کرد. وضعیت شیمبا، گابریل پین و فرشید اسماعیلی و نیز رقم و زمان دقیق قرارداد مهدی قائدی از جمله توضیحات اوست.

کد خبر: ۱۰۶۸۹۳
۱۹:۰۴ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰

رقم نهایی و مدت زمان قرارداد مهدی قائدی با شباب الاهلی

دیدارنیوز: عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقالات این تیم صحبت کرد.
 اصغر ملکیان در مورد وضعیت قرارداد شیمبا اظهار داشت: کارهایش در حال انجام است و طی یکی دو روز آینده به ایران می‌آید. قرارداد این بازیکن هم برای او ارسال شده است. زمانی که امضاء شود همه چیز نهایی می‌شود.

وی در مورد وضعیت فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان و اینکه باشگاه استقلال بیانیه داده که اسماعیلی صددرصد جدا شده است، عنوان کرد: قضیه داریوش شجاعیان، ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی کاملا منتفی است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا با جذب سلمانی و شیمبا کار نقل و انتقالات استقلال تمام می‌شود یا خیر، گفت: غیر از این‌ها ابوالفضل جلالی هم با ما قرارداد بسته است. یک بازیکن خارجی خوب در پست مهاجم بنا داریم جذب کنیم که درجه یک و فوق حرفه‌ای است.


بیشتر بخوانید: کی‌روش استنلی؛ آخرین شکار پرسپولیس؟


وی در مورد اینکه در مورد رضا قوچان نژاد هم صحبت می‌شود گفت: خیر.

ملکیان در مورد شرایط گابریل پین گفت: قرارداد او ارسال شده و به زودی به تیم ملحق خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مهاجم حرفه‌ای که گفتید جووینکو است یا خیر، تأکید کرد: فعلا نهایی نشده است و بعد از بازی با الهلال رسانه‌ای می‌شود.

ملکیان در مورد رقم قرارداد مهدی قایدی با باشگاه شباب الاهلی امارات اظهار داشت: رقم قرارداد این بازیکن ۱.۸ میلیون دلار بدون آپشن بوده و با آپشن ۲ میلیون دلار شده است. قرارداد این بازیکن با تیم اماراتی ۵ ساله است.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی