تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش کیست؟

دقایقی پیش با معرفی کابینه دولت سیزدهم، "حسین باغ‌گلی" به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش معرفی شد و در صورت اخذ رای اعتماد از سوی نمایندگان مجلس، به عنوان شانزدهمین وزیر آموزش و پرورش راهی ساختمان شهید رجایی می‌شود تا عهده دار تعلیم و تربیت ۱۵.۵ میلیون دانش آموز ایرانی باشد.

کد خبر: ۱۰۴۶۴۵
۱۴:۱۷ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

حسین باغ گلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

دیدارنیوز ـ سرانجام با تقدیم لیست کابینه سیزدهم به مجلس شورای اسلامی از سوی رئیس جمهور، گمانه زنی‌ها پیرامون گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش به پایان رسید و «حسین باغ‌گلی» برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش، طی روز‌های آتی به دفاع از برنامه‌های خود پرداخته و تلاش می‌کند آرای نمایندگان مجلس را اخذ و مخاطبان اصلی خود در وزارت آموزش و پرورش را نیز با خود همراه کند.

وزارت آموزش و پرورش با بیش از یک میلیون پرسنل و ۱۵.۵ میلیون مخاطب مستقیم دانش‌آموزی به عنوان عریض‌ترین دستگاه اجرایی کشور شناخته می‌شود؛ وزارتخانه‌ای که گرفتار مشکلات حل نشده متعدد اجرایی، مالی و ساختاری است و علی رغم شعار‌هایی که در دولت‌های مختلف پیرامون ضرورت توسعه آن مطرح می‌شود، هنوز به جایگاه واقعی خویش در سطوح کلان سیاست گذاری و اجرایی دست نیافته است.

وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم راه سختی برای عبور از چالش‌ها و تنگنا‌های موجود دستگاه‌های تعلیم و تربیت در پیش دارد و در کنار زخم‌های کهنه دستگاه تعلیم و تربیت؛ امسال به علت شرایط ویژه حاکم بر کشور به علت خیز کرونا و زمزمه‌هایی که برای بازگشایی مدارس به گوش می‌رسد، از لحظه ابتدایی تصدی‌اش بر این کرسی، مسئولیت خطیری بر عهده دارد و باید بلافاصله برای آغاز سال تحصیلی - چه حضوری و چه غیرحضوری- تمهید مقدمات کرده و آماده شود.

دکتر حسین باغ‌گلی چهره شناخته شده‌ای برای معلمان کشور نیست و باید در روز‌های آینده برای معرفی خویش و تبیین برنامه‌هایش تلاش کند.

مدیر عاملی بنیاد فرهنگی رضوی در کارنامه کاری وی دیده می‌شود. او عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی است که در حوزه فلسفه تعلیم و تربیت و تربیت دینی و معنوی در کسوت استادی مشغول به فعالیت بوده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی