تیتر امروز

جامعه و انتخابات؛ هشتم تیر ۱۴۰۳ متفاوت خواهد بود؟
دیدار بررسی می‌کند

جامعه و انتخابات؛ هشتم تیر ۱۴۰۳ متفاوت خواهد بود؟

حادثه‌ای که هفته گذشته برای مرحوم سید ابراهیم رئیسی رخ داد، زمان انتخابات ریاست جمهوری را تغییر داد و همه در تیر ۱۴۰۳ منتظر حضور فردی جدید هستند، دیدار در گزارش پیش‌رو به موضوع انتخابات از نگاه...
کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با سخنگوی پیشین وزارت بهداشت:

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به میزبان دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی پیشین وزارت بهداشت بود، او از هجمه‌های خبرهای فیک و فشار‌های زیاد در دوران کرونا گفت.
پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟
از چشم جهان (۱۵۲)

پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران همراه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، در ۱۹ می‌در حادثه سقوط چرخ‌بال درگذشت. در این حادثه شش نفر دیگر نیز کشته شدند.

عصبانیت مجیدی؛ فرهاد از یحیی و ژنرال جا ماند؟

سرمربی استقلال از اینکه نمی‌تواند پا به پای همقطارانش مثل گل‌محمدی و قلعه‌نویی در بازار نقل و انتقالات ظاهر شود نارحت است و انگار مدیریت باشگاه برنامه‌ای برای رفع این مشکل ندارد.

کد خبر: ۱۰۴۵۴۴
۲۳:۱۳ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

مجیدی نقل و انتقالات

 

دیدارنیوز: فرهاد مجیدی طبق عادت خود سعی دارد برای نقل و انتقال بازیکن، خودش وارد مذاکره شود و با بازیکنان مستقیم حرف بزند اما در طول فصل به نظر می‌رسد موفق نبوده و گزینه های خریدش را دیگر تیم‌ها جذب کردند. مجیدی وقتی با بازیکنان مد نظر خود وارد مذاکره شد دید که دیگر تیم‌ها با آن‌ها در حال مذاکره هستند و همین موضوع خشم مجیدی را به همراه داشت.

فرهاد در سمت راست از بازی احمد موسوی رضایت کاملی ندارد و حتی در برخی بازی‌ها به سبحان خاقانی جوان بازی داد. در قلب خط دفاع هم با توجه به مصدومیت عارف غلامی و اختلاف مجیدی و دانشگر نیاز به دفاع میانی است اما قبل از حرکت استقلال دو گزینه مناسب برای این دو پست به فروش رفتند و سر آبی‌های تهرانی بی‌کلاه ماند.

جدایی محمد نادری و میلیچ قطعی شده و دیاباته هم مشخص نیست ماندنی شود. از طرفی استقلال فقط امسال می تواند از فروش قایدی کسب درآمد کند و با این شرایط کار مجیدی در فصل نقل و انتقالات روز به روز سخت تر می شود و آن‌ها هنوز کار شروع نشده به دلیل خروجی‌هایی که داشتند از دیگر رقبا عقب افتادند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی