تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مدال خوش‌رنگ کاراته به ایران رسید

سجاد گنج‌زاده، تا سرحد مرگ برای سومین طلا!

در آخرین روز مسابقات المپیک، سجاد گنج‌زاده موفق شد در کاراته و در یک بازی با اتفاقات عجیب، سومین طلای ایران را به دست آورد.

کد خبر: ۱۰۳۹۶۶
۱۷:۱۰ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

سجاد گنج‌زاده، تا سرحد مرگ برای سومین طلا!

 

دیدارنیوز ـ میز المپیک: در آخرین ساعات بازی‌های المپیک توکیو و در دسته بالای ۷۵ کیلوگرم مسابقات کاراته، سجاد گنج‌زاده کاراته‌کای شایسته ایران پس از ۵ بازی موفقیت آمیز به فینال رسید و در برابر کاراته‌کای عربستان که در مرحله مقدماتی مساوی کرده بود، بازی عجیبی به نمایش گذاشت و به طلا رسید.

سجاد گنج‌زاده در مرحله مقدماتی با یک تساوی احتیاطی مقابل طارق حامدی عربستانی بازی را اداره کرد، اما در مسابقه فینال ماجرا متفاوت شد. در همان ثانیه‌های نخست مسابقه کاراته‌کای عربستانی با یک یوکو پیش افتاد و در ادامه نیز یک ایپون دریافت کرد تا ۴ بر صفر از سجاد جلو بیفتد.

در ادامه مسابقه سجاد از لاک دفاعی بیرون آمد و در یک حمله، ضربه پای حریف عربستانی به گیجگاه سجاد برخورد کرد و این اتفاق موجب آسیب او شد. بعد از ورود تیم پزشکی به تاتامی، سجاد را با برانکارد به بیرون منتقل کردند و داوران نیز به شور ایستادند تا در مورد این اتفاق نظر بدهند. بعد از لحظاتی داوران رای آنسوکو دادند و حریف عربستانی را به دلیل بی‌احتیاطی بازنده اعلام کردند و سجاد در حالی که به سمت مرکز پزشکی در حرکت بود برنده فینال و صاحب مدال طلا معرفی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی