تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

آخرین وضعیت ارشا اقدسی؛ کما در لبنان، دعا در ایران

ارشا اقدسی بدلکار مشهور و بین‌المللی سینمای ایران در وضعیت نگران‌کننده‌ای به سر می‌برد و عمل جراحی او به دلیل کاهش علایم حیاتی او به تاخیر افتاده است.

کد خبر: ۱۰۳۲۴۷
۲۳:۴۶ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

ارشا اقدسی کما لبنان

 

دیدارنیوز: ارشا اقدسی، بدلکار و بازیگر سینما و تلویزیون که در جریان یک پروژه سینمایی در لبنان دچار حادثه شدیدی شده، قرار بود تحت عمل جراحی قرار گیرد اما با توجه به این که علایم حیاتی او بشدت پایین آمده، فعلا پزشکان دست نگه داشته‌اند تا وضعیت او به ثبات برسد.

اقدسی روز چهارشنبه ششم مرداد ماه در جریان همکاری با یک پروژه سینمایی در بیروت و به هنگام ضبط صحنه‌ای مربوط به چپ کردن ماشین، دچار حادثه‌ سهمگینی شد که به انتقال او به بیمارستانی در بیروت منجر شد.

به گفته یکی از دوستان و اعضای تیم بدلکاری‌اش، او در چند روز اخیر به صلاحدید پزشک درمانگرش، به کمک دارو به خواب مصنوعی برده شد. نزدیکان ارشا اقدسی گفته‌اند که پزشکان شانس زنده ماندن او را تنها یک درصد می‌دانند و آنان از مردم می‌خواهند که با همین یک درصد امید، دعا کنند که او به زندگی بازگردد.  

ارشا اقدسی که متولد سال ۱۳۶۱ است با پیوستن به گروه مرحوم پیمان ابدی به بدلکاری روی آورد و چهره‌ای تازه و پرهیجان به این هنر هیجان‌انگیز بخشید. او در پروژه‌های متعددی در سینما و شبکه‌های تلویزیونی خارجی نیز حضور داشت. پرش او با چتر از برج میلاد از جذاب‌ترین برنامه‌های انجام شده در ایران است.  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی