تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

ارشا اقدسی را شبانه کشتند!

در حالی‌که دقایقی پس از بامداد سه‌شنبه دوازدهم مردادماه خبر درگذشت ارشا اقدسی در برخی رسانه‌های رسمی و صفحه‌های مجازی منتشر شد، یکی از دوستان نزدیک او با تکذیب این خبر از بررسی پرونده این بدلکار توسط یک تیم پزشکی ایرانی خبر داد.

کد خبر: ۱۰۳۲۵۶
۰۹:۱۰ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

خواب مصنوعی ارشا اقدسی

دیدارنیوز ـ ارشا اقدسی که برای بازی و بدلکاری در یک فیلم خارجی مدتی است در بیروت به سر می‌برد، چند روز قبل در حین کار دچار سانحه و آسیب جدی مغزی شد.

پزشکان لبنانی با بیان این‌که شرایط جسمانی او مساعد نیست او را به خواب مصنوعی بردند تا برای عمل جراحی در روز دوشنبه، یازدهم مرداد آماده شود، اما این اتفاق میسر نشد و درصد زنده ماندن ارشا اقدسی در حد یک درصد اعلام شد.

بر این اساس ساعاتی قبل خبر‌هایی از آخرین وضعیت این هنرمند و بدلکار که شرایط وخیم او را نشان می‌داد، به همراه درخواست مادرش برای دعا به‌خاطر سلامتی او و همچنین نقل قولی مبنی بر وصیت ارشا اقدسی برای اهدای عضو منتشر شد و همین‌ها کم‌کم اخبار فضای مجازی و حتی رسانه‌های رسمی را به سمت خبر درگذشت او پیش برد.

البته خبر درگذشت اقدسی ابتدا در پست اینستاگرامی یکی از دوستان او اعلام شد و به سرعت در برخی خبرگزاری‌ها و صفحه‌های سینمایی و غیرسینمایی فضای مجازی بازنشر شد. اگرچه این پست حذف شد، اما خبر‌های ضد و نقیض نیمه‌شبی همچنان ادامه داشتند تا این‌که حامد تهرانی یکی از دوستان این هنرمند دقایقی قبل خبر درگذشت او را تکذیب کرد و گفت که با وجود درصد کمی امید که به زندگی ارشا باقی است، ولی او هنوز زنده است.

همچنین دوست دیگر او ویدیویی را به وقت نیمه‌شب تهران از بیمارستان بیروت منتشر و با تکذیب خبر درگذشت ارشا اقدسی اعلام کرد: ارشا شانس خیلی کمی دارد و دکتر‌های لبنان او را جواب کرده‌اند، اما خوشبختانه به لطف پزشکان خوب ایرانی یک کمیسیون پزشکی همین شبانه در حال تشکیل است و عکس‌های ام آر آی او را بررسی می‌کنند و امیدوارند.

به گفته او، نظر پزشکان ایرانی بر این است که ارشا اقدسی چند روز دیگر باید در این حالت یعنی خواب مصنوعی باقی بماند و اگر ضریب هوشیاری بالا برود، امکان دارد که به لبنان بیایند و در آن‌جا او را عمل کنند.

او همچین با تاکید بر این‌که هنوز امید هست و ارشا زنده است دوستداران او را قسم می‌دهد که با انتشار اخبار دروغ چیزی نگویند که بعد پشیمان شوند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هنرمندان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی