تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تکلیف فوق العاده ویژه معلمان مشخص شد

محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که فوق العاده ویژه فرهنگیان، به ویژه معلمان از مراجع ذی‌صلاح تعیین و برقرار شده است.

کد خبر: ۱۰۱۸۹۳
۱۶:۱۸ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۰

تکلیف فوق العاده ویژه معلمان

دیدارنیوز ـ محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، در نامه‌ای به محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش نوشت: فوق‌العاده ویژه فرهنگیان، به ویژه معلمان، بر اساس ضوابط و مقررات ابلاغی، از مراجع ذی‌صلاح تعیین و برقرار شده است.

در ارتباط مجازی مورخ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ برخی از فرهنگیان محترم گلایه کردند، فوق‌العاده ویژه ناقص اجرا شده است؛ لذا تاکید شد؛ باید به طور کامل اجرا شود که با عنایت به نامه ارسالی آن وزارتخانه، فوق‌العاده ویژه فرهنگیان، به‌ویژه معلمان، بر اساس ضوابط و مقررات ابلاغی، از مراجع ذی‌صلاح تعیین و برقرار شده است. همچنین در استمرار جبران بخشی از خدمات فرهنگیان برای ۱۴۰۰ در قالب اجرای نظام رتبه بندی معلمان تامین اعتبار شده است که پس از تصویب مجلس شورای اسلامی از تاریخ یکم فروردین ۱۴۰۰ قابل پرداخت خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
0
0
با سلام.تو را خدا یه کاری کنید حداقل وزیر بهداشت یک ماه وزیر آموزش و پرورش بشود. و وزیر الان آقای میرزایی به خدا در حد یک کارمند ساده برایشان زیاد است.من اگر جای آقای رئیسی بودم.نگهبان یک شرکت کوچک آنهم فقط دری را یاز و بسته کند می‌گذاشتم تا از اول کار کردن را یاد بگیرد. خدا را شکر که رفتی.وهخدا از سرت نگذرد
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی