تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

چمران: جبهه مردمی نیروهای انقلاب فراتر از جریان اصولگرایی است

نایب رئیس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب گفت: جمنا فراتر از جریان اصولگرایی است و ممکن است تفکر خاصی برای خود داشته باشد.

کد خبر: ۱۰۱۵۸
۱۱:۵۹ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - مهدی چمران نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب با اشاره به جریان نواصولگرایی قالیباف  گفت: همه احزاب‌هایی که اصولگرا و انقلابی هستند یک مانفیست و تفکر خاصی برای خود دارند که همه این موارد می‌تواند برای وحدت و تعامل سازنده با جبهه مردمی نیروهای انقلاب تاثیر به سزایی را به همراه داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب فراتر از جریان اصولگرایی است،افزود: این جبهه  شامل همه  نیروهای انقلابی بوده اما در  تقسیم‌بندی و ساختار فراتر از جریان اصولگرایی است و ممکن است که تفکر خاصی برای خود داشته باشد.
 
گفتنی است؛ اولین بار محمدباقر قالیباف پس از انتخابات 96 ریاست جمهوری موضوع نواصولگرایی را مطرح کرد و در نامه‌ای«تغییر اساسی در نحوه کنش جریان اصول‌گرایی» را یکی از مطالبات اصلی جوانانِ مؤمن و دلسوز انقلاب و کشور دانست.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی