یک برنامه برای گذر از خاموشی تهران

مدیر امور دیسپاچینگ منطقه‌ای تهران گفت: از سال گذشته حدود ٣٠٠٠ برنامه با همکاری دفتر هماهنگی، امورهای انتقال نیرو، طرح و توسعه، شرکت توانیر و سایر ذی‌نفعان توسط این امور در سه دوره کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پس از تدوین و اخذ مجوز از سوی دیسپاچینگ ملی اجرا شده است.

بیماران خاص برای تزریق واکسن کرونا به کجا مراجعه کنند؟

روند تدریجی واکسیناسیون کرونا در حالی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است که واکسینه شدن بیماران خاص نیز به فراموشی سپرده نشده و این بیماران برای اطلاع از واکسیناسیون خود بر حسب نوع بیماری و روند انجام آن باید به سامانه‌های وزارت بهداشت مراجعه کنند.
سرپرست تامین اجتماعی البرز خبرداد

حق عائله مندی مستمری بگیران تامین اجتماعی ۵۰۰ درصد افزایش یافت

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز اعلام کرد که طبق جدول جدید سازمان تامین اجتماعی، حق عائله مندی مستمری بگیران تامین اجتماعی امسال نسبت به سال گذشته ۵۰۰ درصد افزایش یافته است.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست عنوان کرد

پیشنهاد‌های ضدمحیط زیستی وزارت صنعت برای رفع موانع تولید

وزات صنعت، معدن و تجارت اخیرا برخی مقررات زیست‌محیطی را به‌عنوان موانع حوزه کسب و کار معرفی کرده است این درحالیست که معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست می‌گوید که حذف برخی قوانین و مقررات زیست محیطی بهانه‌های وزارت صنعت است و اگر این قوانین و مقررات زیست محیطی نباشند اوضاع محیط زیست بدتر خواهد شد.