تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

مابه‌التفاوت فروردین بازنشستگان تیرماه پرداخت می‌شود/ جزئیات پرداخت وام هفت میلیون تومانی به بازنشستگان

علی دهقان کیا از وعده سازمان برای پرداخت مابه‌التفاوت فروردین سایر سطوح در تیرماه خبر داد.

کد خبر: ۹۶۲۹۹
۱۲:۰۷ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

مابه‌التفاوت فروردین بازنشستگان تیرماه پرداخت می‌شود/ جزئیات پرداخت وام هفت میلیون تومانی به بازنشستگان

دیدارنیوز: علی دهقان کیا، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، در ارتباط با پرداخت مابه‌التفاوت فروردین بازنشستگان گفت: در این رابطه زیاد پیگیری کردیم؛ چند جلسه متوالی با مسئولان امر و مقامات سازمان داشتیم. کانون‌ها و فعالان صنفی همگی فشار آوردند که اعتبار مورد نیاز در خردادماه فراهم شود، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: پرداخت مابه‌التفاوت فروردین سایر سطوح، چیزی حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد؛ قول دادند این اعتبار به زودی فراهم و در تیرماه پرداخت انجام می‌شود.

دهقان کیا تاکید کرد: امیدواریم هرچه زودتر به وعده‌ی خود عمل کنند و مابه‌التفاوت فروردین بازنشستگان هرچه زودتر پرداخت شود.

رئیس کانون بازنشستگان تهران در ارتباط با افزایش مبلغ وام بازنشستگان گفت: وام ضروری بازنشستگان کارگری از پنج میلیون تومان به هفت میلیون تومان افزایش یافته و همه‌ی مجوز‌های آن نیز صادر شده است. قرار است وام هفت میلیون تومانی از تیرماه پرداخت شود و اگر مشکلی نباشد، ثبت نام آن از ابتدای تیرماه آغاز خواهد شد.

وی توضیح می‌دهد: امیدواریم مشکلات سایت و سامانه اینترنتی آن حل شود تا بازنشستگان بتوانند مراحل ثبت نام سایت را غیرحضوری و آنلاین انجام دهند.

به گفته دهقان کیا، سهمیه این وام محدود است و طبعاً همه بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمی‌توانند از آن بهره‌مند شوند، اما مشمولان واجد شرایط از تیرماه هفت میلیون تومان وام خواهند گرفت.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی