مستاجران روزهای سختی را پیش رو خواهند داشت
رئیس اتحادیه مشاوران املاک:

مستاجران روزهای سختی را پیش رو خواهند داشت

درحالی دولت میانگین حقوق سال ۹۹ را حدود ۲۰ درصد افزایش داده که پیش بینی می‌شود نرخ اجاره‌بها امسال بیش از این افزایش یابد. به این ترتیب مستاجران روزهای سختی را پیش رو خواهند داشت.
سهام شستا رشد بورس را رقم زد
با حمایت دولت از بازار سرمایه

سهام شستا رشد بورس را رقم زد

بورس اوراق بهادار تهران هفته گذشته با ثبت بازدهی خیره‌کننده بیش از ۸ درصد شاهد یکی از درخشان‌ترین هفته‌های کاری خود در سال جدید بود. به‌طوری‌که روند مثبت و ثبت بازدهی ۱/ ۹ درصدی در هفته ماقبل با رشد ۱۲/ ۸ درصدی بورس در هفته گذشته ادامه یافت. به این ترتیب بازدهی بازار سهام از ابتدای امسال تاکنون به ۹/ ۲۵ درصد رسید.
لااقل بخشی از مستندات خود را منتشر می کردید
انتقاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به ادعای دیوان محاسبات:

لااقل بخشی از مستندات خود را منتشر می کردید

مهرداد لاهوتی نماینده مجلس در ایران نوشت:گزارش تفریغ بودجه سال 97 که روز سه شنبه در مجلس قرائت شد منجر به واکنش­ هایی گردید. در رأس این واکنش­‌ها می ­توان به موضع گیری رئیس جمهوری در قبال بخش­ هایی از این گزارش اشاره کرد که دولت را در مواردی چون واگذاری بنگاه­ها به بخش خصوصی یا تخصیص ارز 4200 تومانی متهم به تخلفات جدی کرده بود.
منشأ اختلافات درقیمت‌گذاری خودرو چیست؟
هیاهو در قیمت‌گذاری خودرو

منشأ اختلافات درقیمت‌گذاری خودرو چیست؟

نحوه قیمت‌گذاری خودرو در سال‌جدید به‌دلیل اختلاف‌نظر برخی اعضای ستاد تنظیم بازار بلاتکلیف ماند. دوشنبه گذشته در اولین جلسه خودرویی ستاد تنظیم بازار، قرار بر تعیین نهایی دستورالعمل قیمت خودرو بود حال آنکه به‌نظر می‌رسد اعضای این ستاد چندان هماهنگی در تعیین فرمول قیمت‌گذاری ندارند. با این حال اما دبیر ستاد مذکور روایت دیگری از جلسه دوشنبه دارد به‌طوری‌که وی در گفت‌وگویی عنوان کرده هیچ اختلاف‌نظری در رابطه با قیمت‌گذاری خودرو بین اعضا نبوده و در مورد خودرو باید پیش جلساتی قبل از جلسه ستاد برگزار می‌شد.
خصوصی سازی صوری ۷۷ درصدی چگونه شکل گرفت؟
بمب های خبری بودجه 97

خصوصی سازی صوری ۷۷ درصدی چگونه شکل گرفت؟

روز گذشته، گزارش تفریغ بودجه 97 از سوی دیوان محاسبات منتشر و در مجلس قرائت شد. گزارشی که حاکی از انحراف قابل توجه در هزینه کرد ارز 4200 دارد. ارز 4200 تومان پس از تصویب دولت در اوایل سال 97 تا اواسط سال به همه کالاها و مصارف اختصاص داشت و همین موضوع موجب هدررفت قابل توجه منابع ارزی 4200 تومانی تا آن زمان شد که بخشی از این هدررفت در قالب دادگاه های مبارزه با مفاسد اقتصادی در سال گذشته پیگیری شد. با این حال گزارش تفریغ بودجه، جزئیات جدیدی از هدررفت ارز 4200 را نشان می دهد.
گرانی در بازار راکد
گزارشی از وضعیت خرید و فروش موبایل

گرانی در بازار راکد

اعلام رسمی شیوع بیماری کرونا در آخرین ماه سال به‌ویژه برای صاحبان کسب‎وکارها که به رونق بازار شب عید چشم امید داشتند، تمام معادلات اقتصادی را بر هم زد.
نهادهای حاکمیتی معاف از مالیات در سال ۹۹ داوطلبانه مالیات بدهند /باید به دولت کمک کنیم
هشدار یک نماینده درباره کرونای اقتصادی:

نهادهای حاکمیتی معاف از مالیات در سال ۹۹ داوطلبانه مالیات بدهند /باید به دولت کمک کنیم

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد: نهادهای حاکمیتی معاف از مالیات برای کمک به افزایش درآمدهای دولت در راستای مقابله با کرونا، در سال جاری داوطلبانه مالیات پرداخت کنند.
دلار و سکه ارزان نشدند
روند غیر منتظره دلار برای معامله‌گران

دلار و سکه ارزان نشدند

در روزی که برخلاف انتظار برخی معامله‌گران، دلار رویه کاهشی در پیش نگرفت، سکه تمام بهار آزادی نیز قدم در جاده افزایشی گذاشت.
۷