منتجب نیا خطاب به روحانی: تصمیم افزایش قیمت بنزین، پوست خربزه زیر پای شما انداختن است

در زمانی که کشور ما تحت شدیدترین تحریم‌ها قرار گرفته و دشمنان ملت از هر عنوان و بهانه‌ای برای ایجاد یاس و نا امیدی، تشنج و التهاب استفاده کرده و زمینه را برای عدم حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای فراهم می‌سازند، این تصمیم توسط هر فرد و جمعیتی (که) اتخاذ شده است، قطعا به نفع دشمنان و در جهت ایجاد دلسردی و بی اعتمادی بیشتر مردم و چه بسا پوست خربزه زیر پای قرار دادن است، پس بیائید مرد و مردانه از این تصمیم خود برگردید.
نقطه عطف بحران عراق / دیدگاه آیت الله درباره حق اعتراض و دولت مدنی

نقطه عطف بحران عراق / دیدگاه آیت الله درباره حق اعتراض و دولت مدنی

رخداد مهم‌تر در جنبش اصلاحی مردم عراق، شکل گیری مبانی تئوریک و ادبیات اصلاحی بی سابقه است که از سوی حضرت آیت الله سیستانی در خصوص دو موضوع مهم حق اعتراض مردم و مشروعیت دولت مدنی صادر شده و می‌شود و نه تنها بر عراق بلکه بر گفتمان اصلاحی شیعی و نگاه فقه سیاسی تشیع و جوامع شیعی و فراتر از آن جوامع اسلامی به حکومت؛ نه تنها امروز بلکه در بلند مدت تاثیرات شگرفی برجای خواهد گذاشت.
علی لطیفی در گفتگو با "دیدارنیوز" مطرح کرد؛

روز‌های خوبی در انتظار استقلالِ استراماچونی است

باید بگویم که به آینده کاری استراماچونی خوشبین بودم و این خوشبینی من زمانی مطرح شد که تیم توان پیروزی در برابر رقبا را نداشت. همین نظر را در زمانی که برانکو تازه به پرسپولیس آمده بود و شرایط خوبی را سپری نمی‌کرد داشتم و دیدید که چطور پرسپولیس با زمان دادن به برانکو موفق به گرفتن چند جام شد. من از نوع مدیریت استراماچونی و نحوه بازی استقلال حس می‌کنم که او به لحاظ تفکر و دانش فنی می‌تواند بهتر از برانکو عمل کند و ان‌شاالله روز‌های خوبی در انتظار استقلال خواهد بود.

"سرا" یا سراب؟

با مطالعه همه جوانب این طرح و اظهارات طرفین به نظر می‌رسد طرح سامانه "سرا" به سراب بیشتر شبیه است. هرچند تلاش‌های اینچینی در راستای جذب و جلب افکار عمومی را باید به فال نیک گرفت، ولی ترکیب حقیقی- حقوقی شورای عالی و هم وزن نبودن احزاب عضو شورا؛ هر مصوبه‌ای را از حیز انتفاع خارح می‌کند؛ بنابراین صواب این است که هر تصمیمی در قالب شورای هماهنگی احزاب جبهه اصلاحات اتخاذ شود.
فراخوان مسابقه اربعین حسینی
"دیدارنیوز" برگزار می‌کند؛

فراخوان مسابقه اربعین حسینی

سایت خبری تحلیلی دیدارنیوز در راستای گرامیداشت مراسم راهپیمایی اربعین حسینی اقدام به فراخوان در حوزه‌های عکس و متن (سفرنامه، خاطرات و ...) کرده است. افرادی که تمایل به شرکت در این فراخوان دارند تا تاریخ یکشنبه ۵ آبان مصادف با ۲۸ صفر فرصت شرکت در این فراخوان را دارند.
دو سونامی در کمین آموزش و پرورش!
بررسی موج بازنشستگی در آموزش و پرورش در گفتگوی "دیدارنیوز" با «حسین خنیفر» رئیس دانشگاه فرهنگیان؛

دو سونامی در کمین آموزش و پرورش!

سونامی اول دانش آموزانند که الان ۱۴.۵ میلیون نفر هستند که دو سال دیگر می‌شود ۱۵.۵ میلیون و در سال ۱۴۰۴ این رقم به بیش از ۱۷ میلیون نفر خواهد رسید. سونامی دیگر هم به معلمان بر می‌گردد. ۹۳۰ هزار معلم در کشور داریم که به اذعان آموزش و پرورش ۳۲۰ هزار نفر تا سال ۹۹ بازنشسته می‌شوند. از ۹۹ تا ۱۴۰۴ هم چیزی حدود ۳۳۰ هزار نفر دیگر هم بازنشسته می‌شوند. جمعا می‌شود ۶۵۰ هزار نفر.
۲۰۰ متر آدرنالین!
گزارش "دیدارنیوز" از راند دوم مسابقات شتاب در پیست آزادی؛

۲۰۰ متر آدرنالین!

دور دوم مسابقه درگ قهرمانی کشور در دو روز برگزار شد. به رسم معمول این مسابقات، در روز اول شرکت کنندگان اقدام به تایم گیری کردند و روز جمعه نیز مسابقه بین کسانی که زمان بهتری را ثبت کرده بودند برگزار شد. این دور از مسابقات در ۸ کلاس انجام شد و جمعی از سریع‌ترین خودرو‌های ایران در آن شرکت جستند.
اعلام برنامه مرداد ماه مرکز مشاوره سمن‌ها
گام دیگری در راستای ارتقای فعالیت سازمان های مردم نهاد؛

اعلام برنامه مرداد ماه مرکز مشاوره سمن‌ها

پس از گذشت سه ماه از آغاز فعالیت مرکز مشاوره سمن‌ها با همکاری موسسه مطالعاتی «حامیان فردا» و بنیاد «توسعه آفرینش برتر»، برنامه مرداد ماه مرکز مشاوره سمن‌ها اعلام شده است.
زیست شبانه در تهران چه تاثیری بر آسیب های اجتماعی دارد؟

زیست شبانه در تهران چه تاثیری بر آسیب های اجتماعی دارد؟

مساله ترافیک در تهران در نیمه دوم سال و گرمای روز‌ها در نیمه اول سال، ضرورت امکان زیست شبانه را تشدید می‌کند. هیچ ضرورت و منطقی وجود ندارد که مردم برای انجام برخی کار‌ها در روز و آن هم در ترافیک و گرما از خانه خارج شده و در خیابان‌ها حیران و سرگردان و گرما زده و کلافه شوند، بلکه باید این امکان وجود داشته باشد تا در نیمه شب که خیابان‌ها خلوت‌تر و خنک‌تر می‌شوند به کار‌ها و فعالیتهایشان برسند. درصورت فراهم شدن این امکان، شهروندان متقاضی می‌توانند برنامه ریزی دقیق تری برای امورات روزمره خود داشته باشند.
وزارت ورزش مطلقا از من حمایتی نکرد/ به من می‌گفتند حق نداری در انتخابات شرکت کنی!
گفتگوی "دیدارنیوز" با «محمد رضا آخوندی»؛ نامزد متفاوت انتخابات وزنه برداری؛

وزارت ورزش مطلقا از من حمایتی نکرد/ به من می‌گفتند حق نداری در انتخابات شرکت کنی!

ورود ما فضای انتخابات وزنه برداری را چند قطبی کرده بود و بسیاری از این مورد خوشحال نبودند. اصلا آن اوایل به من می‌گفتند شما چرا آمده‌ای و اصلا حق حضور در انتخابات نداری و حتی تهدید به تخریب می‌کردند. برای بسیاری از افراد ذی نفع، خوشایند نبود که فردی مانند من، رییس فدراسیون شود. برای همین تخریب‌ها از سوی جناح‌های مختلف شروع شد.
۲