تیتر امروز

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.

فیلم جدید اسکارلت یوهانسن با فروش ۱۳ میلیون دلاری شروع کرد

فیلم جدید «اسکارلت یوهانسون» توانست در آغاز نمایش خود بیش از ۱۳ میلیون دلار فروش کند. اما آیا این فیلم می‌تواند اکران مطلوبی برای سینما‌های کرونا زده در تابستان باشد؟

کد خبر: ۹۹۷۶۱
۱۳:۱۳ - ۱۹ تير ۱۴۰۰

فبلم بیوه سیاه با فروش ۱۳ میلیون دلاری

دیدارنیوز ـ به نقل از ورایتی، فیلم «بیوه سیاه» محصول کمپانی «مارول» در آغاز نمایش خود در آمریکا بیش از ۱۳ میلیون دلار فروش کرد.

پیش‌بینی می‌شود این فیلم می‌تواند در هفته اول فروش خود ۸۰ میلیون دلار فروش کند و بتواند رکورد فیلم F۹ را با فروش ۷۰ میلیونی بزند و عنوان پرفروش‌ترین فیلم افتتاحیه را در دوران کرونا برای خود ثبت کند. این یک تکان به سالن‌های سینما است که دنبال یک فیلم گیشه‌ای هستند تا از حفره مالی عمیقی که به دنباله تعطیلات و محدودیت‌های سالن در دوران کرونا برای سینما‌ها ایجاد شده است، بیرون بروند.

اما اکران فیلم بیوه سیاه یک اکران سنتی نیست و در «دیزنی پلاس» برای مخاطبین این پلتفرم نمایش داده می‌شود؛ بنابراین شاید فیلم در گیشه سینما‌ها چندان موفق نشود اگرچه که یک مزیت بزرگ برای دیزنی پلاس خواهد بود.

در بیوه سیاه «ناتاشا رومانوف» با بازی «اسکارلت یوهانسون» مأموریت خود را بین حوادث فیلم‌های «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و «انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت» دنبال می‌کند. در فیلم رومانوف بعد از اینکه از یک توطئه خطرناک پرده‌برمی‌دارد باید با بخش‌هایی از گذشته تاریکش مقابله کند.

این فیلم در اکران جهانی خود در کشور‌هایی مانند روسیه، آلمان، مکزیک و کره به نمایش درآمده و توانسته تا به اینجای کار بیش از ۲۲ میلیون دلار فروش داشته باشد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: سینمای جهان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی