تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

برخورد سرد فرهاد مجیدی با مدیر عامل استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال به همراه عضو هیات مدیره در تمرین این تیم حضور پیدا کرد اما با استقبال گرمی از سوی سر مربی و هوادران مواجه نشد.

کد خبر: ۹۹۶۷۱
۰۹:۱۶ - ۱۹ تير ۱۴۰۰

 

برخورد سرد فرهاد مجیدی با مدیر عامل استقلالدیدارنیوز: آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با سایپا در شرایطی برگزار شد که احمد مددی به همراه اصغر ملکیان عضو جدید هیات مدیره باشگاه در محل تمرین این تیم حضور پیدا کردند.

مدیرعامل استقلال بعد از هفته‌ها اختلاف با فرهاد مجیدی سرمربی این تیم امروز با وی رو به رو شد و البته استقبال چندان خوبی از وی به عمل نیامد. به محض ورود مددی به تمرین استقلال تعدادی از هواداران این تیم علیه وی موضع گیری کرده و خواستار جدایی اش از استقلال شدند.

اصغر ملکیان نیز با حضور در جمع بازیکنان برای دقایقی با آن‌ها به صحبت پرداخت و اعلام کرد مشکلات مالی بازیکنان به زودی حل خواهد شد. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم پیش از صحبت‌های عضو هیات مدیره در خصوص مشکلات تیم و نداشتن امکانات و مسائل مختلف با عضو هیات مدیره در حضور بازیکنان صحبت کرد.

اعضای تیم فوتبال استقلال بعد از پایان تمرین امروز راهی هتل شدند تا اردوی پیش از بازی با سایپا را برگزار کنند.

دیدار تیم‌های استقلال و سایپا امروز از ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی