تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

آقای رئیسی روی من حساب نکنید

نتیجه گیری از اخبار و شنیده ها حاکی از آن است که اسکندری پیشنهاد وزارت کشاورزی در دولت سید ابراهیم رئیسی را نپذیرفت.

کد خبر: ۹۹۶۰۲
۰۸:۴۸ - ۱۸ تير ۱۴۰۰

 

 

 

آقای رئیسی روی من حساب نکنید

دیدار نیوز: محمدرضا اسکندری پیشنهاد تصدی وزارت جهاد کشاورزی دولت رئیسی را نپذیرفته است.

اسکندری عنوان کرده که بیماری دیابت دارد و توان کار وزارت را ندارد. او چند گزینه از جمله معاونانش را برای وزارت جهاد کشاورزی معرفی کرده است.

 

محمد رضا اسکندری کیست؟

محمدرضا اسکندری (زاده ۱۳۳۸ اهواز) سیاست‌مدار و مدیر اجرایی ایرانی است، که هم‌اکنون بعنوان مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر فعالیت می‌کند. وی در دولت نهم، در فاصله سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ وزیر جهاد کشاورزی بود.

اسکندری دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی کشاورزی از دانشگاه چمران است و فعالیت سیاسی خود را از سال ۱۳۵۸ در جهاد سازندگی آغاز کرد. وی از ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۶ رییس سازمان جهاد سازندگی استان خوزستان و از ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۸ نیز مدیرعامل موسسه جهاد سازندگی استقلال بود. او در فاصله سال‌های ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۰ بعنوان رییس سازمان امور عشایر کشور فعالیت می‌کرد، از ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۴ مجری طرح گندم در وزارت جهاد کشاورزی بود و از ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ در کابینه نخست محمود احمدی‌نژاد، بعنوان وزیر جهاد کشاورزی فعالیت می‌کرد. اسکندری از سال ۱۳۸۸ تاکنون، مدیرعاملی و ریاست هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر را برعهده دارد.

منبع: ۳۶۱ درجه ایران

روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر در تماس با رسانه دیدار اعلام نمود که محتوای این خبر درست نبوده و آقای اسکندری دچار مشکل جسمانی نبوده و در کمال سلامت در محل کار حاضر هستند. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی