تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

رونالدو خواهان تمدید قرارداد با یوونتوس شد

یک منبع خبری در ایتالیا مدعی شد که ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس نه تنها خیال ترک این تیم را ندارد بلکه آماده تمدید قراردادش با این تیم است.

کد خبر: ۹۹۰۲۴
۰۹:۰۳ - ۱۴ تير ۱۴۰۰

رونالدو خواهان تمدید قرارداد با یوونتوس شد

دیدارنیوز - نشریه گاتزتا دلواسپورت نوشت که ژرژ مندز مدیربرنامه‌های کریستیانو رونالدو از یوونتوس درباره امکان تمدید یک ساله قرارداد این ستاره پرتغالی سؤال پرسیده است.

قرارداد فعلی رونالدو تا پایان فصل آینده اعتبار دارد و با توجه به ناکامی این تیم برای فتح لیگ یا لیگ قهرمانان اروپا، گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال جدایی ستاره پرتغالی از بانوی پیر شکل گرفت، اما طبق ادعای گاتزتا، رونالدو نه تنها نمی‌خواهد برود بلکه خواهان تمدید یک ساله قراردادش و ماندن در تورین تا سال ۲۰۲۳ شده است.

پیش از انتشار این خبر توسط گاتزتا، زمزمه‌هایی مبنی بر آغاز مذاکرات رونالدو با یووه برای تمدید قرارداد فی مابین در ابتدای جاری شنیده می‌شد که البته شبکه اسکای اسپورت ایتالیا آن‌ها را تکذیب کرده بود. اکنون نشریه گاتزتا نوشته است که مذاکرات برای تمدید قرارداد میان طرفین آغاز نشده است، اما باشگاه یوونتوس مطلع شده که رونالدو مایل به تمدید قراردادش تا سال ۲۰۲۳ است.

مدیران یوونتوس مطلع هستند که مندز، رونالدو را به باشگاه‌های دیگری مانند پاری‌سن‌گرمن و منچستریونایتد هم پیشنهاد داده است، اما ظاهراً‌هیچ یک از آن‌ها فعلاً تمایلی به جذب این بازیکن ۳۶ ساله ندارند. باشگاه یوونتوس از مندز برای تصمیم‌گیری درباره رونالدو وقت خواسته چرا که پرداخت حقوق ۳۱ میلیون یورو در سال رونالدو با شرایط اقتصادی کنونی باشگاه فشار زیادی به بانوی پیر وارد می‌آورد.

منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی