تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

علیخانی: آقای هاشمی هر بلایی سر شما بیاورند صدایتان در نمی‌اید

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران، متن حذف شده یادداشتش در گزارش عملکرد یک ساله شورا را به عنوان نطق پیش از دستور قرائت کرد.

کد خبر: ۹۸۷۶
۱۱:۲۲ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمدعلیخانی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: ناراحت هستم که شنیده‌ام محمود میرلوحی یکی از اعضای شورای شهر به دلیل مصاحبه‌ای احضار شدند،‌ اما با این حال از ایشان گلایه دارم که یادداشت من را در کتابچه عملکرد شورای شهر در سال اول سانسور کردند.
 
وی با بیان اینکه ما به دیگران به دلیل حذف و سانسور گلایه می‌کنیم، اما حالا خودمان مطالب را سانسور می‌کنیم، گفت: البته از محسن هاشمی هم گلایه دارم که با وجود اطلاع از موضوع، باز هم اجازه دادند که این مطلب سانسور شده چاپ شود،‌ هر چند که  اما بهتر بود متن بدون سانسور من چاپ می‌شد تا مجبور نباشم در نطقی مطالب سانسور شده را اعلام کنم.
 
علیخانی با بیان اینکه ما با معاون فعلی حمل و نقل رابطه خوبی نداریم و این عدم همکاری به بخش‌های دیگر نیز سرایت کنند، گفت: بی توجهی به ایده‌های تخصصی و عدم تحقق حتی یک ریال از محل پارک حاشیه‌ای جای سوال است، در بودجه 97، 950 میلیارد تومان درآمد برای اجرای پارک حاشیه‌ای در نظر گرفته شد، اما حالا محقق نشده است.
 
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه ارائه داده‌های نادرست مبنی بر آماده بودن اجرای طرح‌های ترافیک موجب مشکلاتی شد، گفت: پیش‌بینی ما این بود که در خوش بینانه‌ترین حالت تنها 50 درصد بودجه مصوب از این محل تامین شود و این خسارت به درآمدهای شهری قابل قبول نیست.
 
وی با بیان اینکه بعد از ده‌ها مکاتبه با معاونت حمل و نقل سرانجام دیروز نامه‌ای به دستم رسید و به تذکرم در خصوص آمار مجوز صادر شده در طرح ترافیک و درآمد حاصله از آن وصول شد،‌ گفت: مجموعا 50 میلیارد تومان تا 17 شهریور ماه از این محل وصول شد، اما باز هم آمار طرح ترافیک رسانه‌ها را ندادند که باید باز هم پیگیری کنیم.
 
علیخانی با بیان اینکه عدم تعامل معاون حمل و نقل تنها منحصر به کمیسیون تخصصی نیست، عنوان کرد: این عدم تعامل در همکاری میان بخشی تاثیر گذاشته است، به گونه‌ای که باعث شده سطح نظارت پلیس راهور در محدوده طرح ترافیک کاهش یابد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی