تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

انتقال بزرگ در راه است؛ راموس در یک قدمی PSG

سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید، هنوز درباره مقصد بعدی خود تصمیم نگرفته است و به جز PSG دو باشگاه دیگر هم خواهان امضای قرارداد با او هستند.

کد خبر: ۹۸۴۱۹
۱۳:۴۲ - ۰۹ تير ۱۴۰۰

انتقال بزرگ در راه است؛ راموس در یک قدمی PSG

دیدارنیوز - در روز‌های اخیر مذاکرات بین پاری سن ژرمن و سرخیو راموس برای رسیدن به توافق در حال انجام بوده و باشگاه پاریسی بر شدت تلاش خود برای جذب این مدافع کهنه‌کار افزوده است.

روزنامه اکیپ گزارش کرده است که رسیدن به توافق بین دو طرف دور از دسترس نیست و در حالی که این مذاکرات در مادرید در حال برگزاری است، موضوع اصلی مورد بحث مدت زمان قرارداد است.

پاری سن ژرمن در ابتدا به راموس قراردادی یک ساله پیشنهاد داده بود. با این وجود این مدافع بر موضع خود قاطعانه ایستاده است و می‌خواهد که قرارداد بعدی که امضا می‌کند برای دو فصل باشد. مخصوصا با توجه به اینکه طبق گزارش‌ها دو باشگاه دیگر هم هستند که برای امضای قراداد با راموس سخت در حال تلاشند.

طبق گزارش اکیپ دو طرف در این مرحله در حال مذاکره بر سر بستن قراردادی یک ساله به علاوه بند تمدید اختیاری برای یک سال دیگر هستند. صرف نظر از مدت زمان قرارداد از نظر مالی مشکلی وجود نخواهد داشت و هر دو طرف قبلاً بر سر مبلغ قرارداد توافق کرده اند. مخصوصا لئوناردو، مدیر ورزشی PSG، به شدت به جذب راموس علاقمند است و تمام تلاش خود را برای انتقال این مدافع کارکشته به پاریس خواهد کرد.

با وجود اصرار لئوناردو بر امضای قرارداد با راموس، اما مدیر ورزشی PSG پیشتر به این بازیکن گفته که به او تضمین حضور ثابت در ترکیب پاریسی‌ها را نمی‌دهد و او برای یافتن جای ثابت در قلب دفاع این تیم رقابت سختی با مارکینیوش و کیمپمبه در پیش خواهد داشت.

نیمه شب امشب قرارداد راموس با رئال مادرید به پایان می‌رسد و او بازیکن آزاد خواهد شد، هرچند که روز‌ها پیش و در تاریخ ۱۷ ژوئن جدایی او از سپیدپوشان مادرید در مراسم خداحافظی رسمی که باشگاه رئال برای او برگزار کرد، رسمی شد. از آن زمان شایعات زیادی در مورد سرنوشت احتمالی کاپیتان سابق رئال وجود دارد، رازی که به زودی فاش خواهد شد و همه شواهد اشاره به  پاریس دارد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی