تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دست دلال‌ها از بازار خودرو کوتاه می‌شود

یکی از مشکلات امروز شهروندانی که می‌خواهند خودرو خریداری کنند یافتن راهی برای معامله آسان و در فضای امن است به‌خصوص در حوزه ماشین‌های سنگین که حتی خود رانندگان باتجربه هم از دست دلال‌ها در این حوزه گلایه دارند.

کد خبر: ۹۸۰۷۴
۱۵:۳۲ - ۰۷ تير ۱۴۰۰

دست دلال‌ها را از بازار خودرو کوتاه می‌شود
دیدارنیوز_ گروه اقتصادی: خریداران خودروهای سنگین با مشکل اعتماد نداشتن به فروشندگان این خودروها مواجه هستند، چون در برخی مواقع می‌بینیم که پس از مدتی خودرو‌های سنگین دچار اشکالاتی می‌شوند که قیمت تعمیراش از قیمت خود ماشین، سنگین‌تر خواهد بود.

این نیاز باعث شده است که برای خرید و فروش خودرو‌های سنگین برخی از کارآفرینان از فضای آنلاین و استارتاپ استفاده کنند تا هم خریدار بتواند با اطمینان ماشین مورد نظر خود را به دست بیاورد و هم دست دلال‌ها برای بالا و پایین کردن خودسر قیمت‌ها کوتاه شود و همچنین ارائه ماشین‌های بی‌کیفیت در بازار موقف شود.

بازار آنلاین «اتو به تو» چندی است که توانسته جای خود را در بازار خودرو سنگین باز کند و محیط امنی را برای معامله‌های در این حوزه ایجاد کند این بازار تلاش می‌کند تا با سلیقه مشتری‌های خود به آن‌ها خدمات ارائه بدهد. همچنین این بازار خودرو آنلاین در یافتن نیروی متخصص و ایجاد شغل برای رانندگان هم خدماتی ارائه می‌دهد تا به‌نوعی به بازار کار رانندگی که به‌هر دلیلی ماشین سنگین ندارند و می‌خواهند با رانندگی کسب درآمد کنند، رونق جدیدی بدهد.

اقتصاد ایران همواره در دست دلال‌هایی است که از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند. در وضعیت تحریم‌ها و هنگامی که صنعت ماشین‌های سنگین به‌دلیل عدم تهیه مواد اولیه در بحران به سر می‌برد برخی از سوداگران خودرو‌های کارکرده خارجی را در بازار ایران به نام خودرو‌های کم کارکرد به فروش رساندند که نه‌تن‌ها کمکی به وضعیت حمل و نقل ایران نکرد بلکه باعث زیان جبران ناپذیری به خریداران شده است. از این رو خرید این نوع خودرو‌ها از مراکز قانونی به‌نوعی از ادامه دلالی در این بازار خودداری می‌کند.

گسترش فضای مجازی و ایجاد بازار‌های انلاین این روز‌ها در بین شهروندان از استقبال قابل توجهی برخوردار است به‌نوعی که رای خرید هرچی ابتدا به بازار‌های آنلاین استفاده می‌کنند تا هم از قیمت‌ها بتوانند اطلاع حاصل کنند و هم با گذاشتن وقت بتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند. بازار آنلاین اتو به تو این امکان را به مشتری‌های خود می‌دهد که بتوانند در میان گزینه‌های زیادی که در اختیارشان قرار می‌دهد بتوانند خرید داشته باشند. از سوی دیگر خرید خودرو از بازار‌های آنلاین این امکان را به خریدار می‌دهد تا در صورت عدم رضایت از محصول خریداری شده نارضایتی خود را پیگیری کند. در هر صورت هر خریداری می‌خواهد از فضای امن خرید کند تا کمترین ضرر را متحمل شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
تیمور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
0
0
چه فرقی میکنه اولن ارابه سازان خودشان دلال بودند دومن الن قیمتها یکی شده وبازار دلالی رنگ باخته .ارابه سازان حیله گر با این قیمت‌های نجومی
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی