تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی زیاد می‌شود؟

طبق گزارش‌هایی که به تازگی منتتشر شده است معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی الزامات قانونی افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی را تشریح کرد.

کد خبر: ۹۸۰۴۲
۱۲:۵۷ - ۰۷ تير ۱۴۰۰

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

دیدارنیوز: معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی، اعلام کرد: «زمانی که متناسب‌سازی مرحله اول در مرداد ۹۹ عملیاتی شد یک رضایتمندی خوبی در جامعه هدف شکل گرفت و در ادامه دو عامل تورم و متناسب‌سازی در صندوق بازنشستگی کشوری و لشکری و فاصله ایجاد شده بود که موجب نارضایتی مستمری بگیران تأمین اجتماعی شد و در ادامه قرار شد، متناسب‌سازی مرحله دوم از ابتدای سال ۱۴۰۰ اجرا شود.»

مهرداد قریب ادامه داد: «در بودجه ۱۴۰۰ برای مرحله دوم متناسب‌سازی ۸۹ هزار میلیارد تومان بابت دیون معوقه دولت به تأمین اجتماعی تصویب شد و مهمترین آیتم متناسب‌سازی مرحله دوم این بود که برای جبران افت ۷۵ درصدی زمان برقراری مستمری به یک فرمول مشترک رسیدیم و آیتم دوم افزایش مزایای جنبی مانند کمک هزینه عائله مندی، هزینه مسکن و کمک هزینه اولاد بود. آیتم سوم تفاوت تطبیق متناسب‌سازی بود و با اعمال تطبیق به عنوان مثال حقوق افرادی که با ۲۰ سال سابقه بازنشسته شده بودند با حق اولاد و همسر کمتر از سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان نشد.»

علاوه بر این موارد مشخص شد در بحث اعطای فوق العاده ویژه به فرهنگیان همانند سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها حداکثر تا ۳۵ درصد حقوق و فوق العاده‌های مستمر به نحوی که متوسط پرداختی از ۶۰ درصد سقف تجاوز نکند (میانگین ٢١درصد) به همه کارمندان اداری و آموزشی و تمامی کادر شاغل در مدرسه وزارت آموزش و پرورش از تاریخ یکم تیرماه سال جاری تعلق و احکام مربوط در اسرع وقت توسط وزارت آموزش و پرورش صادر شود.

همچنین گفته می‌شود که بحث رتبه بندی معلمان عین مفاد مصوبه نمایندگان مجلس با تاریخ اجرای یکم فروردین سال ۱۴۰۰ به انجام برسد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ١٣٩٩ مجددا تاکید کرد که طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان تیرماه ١۴٠٠ حتماً پاداش این بازنشستگان پرداخت خواهد شد. در پایان جلسه در خصوص پرداخت مطالبات معلمان مدارس خارج کشور دستورات لازم جهت بررسی و اقدام مقتضی صادر شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
0
0
اقایان با این تورم همسانسازی اثر ش از بین رفت ما تقاضای تجمع داریم
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی