تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

کلانتری برای پیگیری حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران نماینده تعیین کرد

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مدیر دفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه را به عنوان تام‌الاختیار این سازمان برای اقدامات حقوقی و پیگیری‌های قضایی پرونده حادثه تلخ واژگونی اتوبوس خبرنگاران منصوب کرد.

کد خبر: ۹۷۸۹۶
۱۶:۱۵ - ۰۶ تير ۱۴۰۰

تعیین نماینده برای پیگیری حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

دیدارنیوز ـ در حکمی مسعود تجریشی مدیر دفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه به عنوان نماینده تام‌الاختیار عیسی کلانتری دبیر کارگروه ملی و مجری طرح نجات دریاچه ارومیه در کمیته پیگیری حادثه همه اقدامات حقوقی و پیگیری‌های قضایی پرونده حادثه تلخ واژگونی اتوبوس خبرنگاران تا مشخص شدن تمامی ابعاد آن منصوب شد.

در متن این حکم خطاب به تجریشی آمده است: «با تأسف فراوان، حادثه تلخ واژگونی اتوبوس خبرنگاران خانواده محیط زیست و جامعه رسانه‌ای را داغدار دو خبرنگار عزیز کشور نموده و موجب ایراد صدماتی به تعدادی دیگر از خبرنگاران ارزشمند حوزه محیط زیست شده است.

لازم است جناب‌عالی به عنوان نماینده تام الاختیار اینجانب در کمیته پیگیری حادثه همه اقدامات حقوقی و پیگیری‌های قضایی این پرونده تا مشخص شدن تمامی ابعاد آن را پیگیری نمایید.

مقتضی است در این زمینه همکاری‌های لازم از سوی همه ارکان سازمان حفاظت محیط زیست به عمل آمده و پس از رسیدگی، مراتب به اینجانب گزارش شود. انتظار می‌رود از هر اقدامی برای دلجویی از خانواده‌های محترم داغدیده و بهبودی و درمان مصدومان حادثه دریغ نشود.»

منبع: ایسنا
برچسب ها: محیط‌زیست
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی