تیتر امروز

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!
«دیدارنیوز» در‌ گفت‌وگو با «مصیب نعیمی» بررسی می‌کند:

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!

یک دیپلمات درگفت‌وگو با دیدار معتقد است شاید زمان استقلال کشور فلسطین مشخص نباشد ولی روند آن سرعت بیشتری گرفته است.
تابلو بورس

اولین هفته از تابستان و بازار گرم بورس

طی هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم، شاخص کل بورس به کانال ۱.۲ میلیون واحدی برگشت و امروز نیز این روند ادامه پیدا کرد. شاخص کل هم‌وزن و شاخص کل فرابورس نیز مثبت بودند.

کد خبر: ۹۷۷۰۵
۱۳:۲۶ - ۰۵ تير ۱۴۰۰

تابلو بورس شاخص کل بورس شاخص هم وزن فرابورس بازار سرمایه اوراق بهادار

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۵ تیر، شاخص کل بورس، شاخص کل هم‌وزن و شاخص فرابورس روندی صعودی داشتند. شاخص کل اوراق بهادار ۱.۷۱ درصد رشد کرد و ۲۰ هزار و ۷۲۸ واحد افزایش داشت و بر روی ارتفاع یک میلیون و ۲۳۳ هزار و ۷۸۳ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با افزایش ۴ هزار و ۲۳ واحدی بر روی ۳۸۰ هزار و ۹۰۳ ایستاد.

هفت نمادی که بیشترین تأثیر را بر شاخص کل بورس گذاشتند عبارتند از: «شستا»، «فولاد»، «اخابر»، «تاپیکو»، «شپنا»، «وغدیر» و «جم». تمام این هفت نماد مثبت بودند.

نماد‌های «ومدیر»، «شپنا»، «فملی»، «غکورش»، «خودرو»، «شستا» و «فولاد» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «شصدف»، «لطیف»، «رافزا»، «ذوب»، «چخزر»، «زملارد» و «کرمان» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

آخرین قیمت ۱۷۰ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۶۸ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقوقی‌ها امروز حدود ۳۳۵ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از ۶ هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص کل فرابورس نیز با روندی صعودی، ۱۵۱ واحد افزایش داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۷۶۷ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «آریا»، «صبا»، «غصینو»، «ذوب»، «ارفع»، «مارون» و «کگهر».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی