تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

استقلال ـ شهر خودرو، زیر سایه جنگ قدرت در باشگاه

در بازی عقب‌مانده از هفته بیست و یکم لیگ برتر، عصر امروز استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان تیم شهر خودرو است، دو تیمی که کم و بیش با مشکلات مدیریتی و حاشیه‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند.

کد خبر: ۹۷۰۰۹
۱۴:۳۰ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

استقلال ـ شهر خودرو، زیر سایه جنگ قدرت در باشگاه

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: این هم از بازی‌های روزگار است که بازی معوقه از هفته بیست و یکم که اوایل اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار شد، به بدترین روزهای ممکن در دو باشگاه استقلال و شهر خودرو موکول شود. در آخرین روز بهار امسال و در اوضاعی که دو باشگاه پرطرفدار تهران و مشهد در شدیدترین وضعیت «چه کنم؟» خود به سر می‌برند قرار است یک مسابقه فوتبال ملال‌آور، بدون حضور تماشاگر و احتمالا با کلی حواشی ویرانگر و حرف‌های آتشین برگزار شود.

باشگاه شهر خودرو که همچنان وضعیت روشنی در ماجرای مالکیت و مدیریت خود ندارد و همچنان اهالی فوتبال نمی‌دانند باید این تیم را شهر خودرو یا پدیده صدا کنند، امروز در تهران حضور دارد و اینطور که پیداست چند نفری از دست‌اندرکاران این باشگاه مترصد دیدن محمد حسین مرادمند مدافع فعلی آبی‌ها هستند تا به خاطر کشیدن چک بلامحل، او را جلب کرده و دستبند بزنند بلکه بتوانند طلبشان را وصول کنند.

البته بعید نیست همین موقعیت در انتظار برخی از مقامات باشگاه مشهدی باشد که آنها نیز همچنان پرونده‌های مالی باز دارند و افرادی مثل حمیداوی مالک باشگاه، چند وقتی است که در محافل عمومی فوتبال دیده ‌نشده‌اند. هر چه هست فعلا این مهدی رحمتی است که تیم را به هر ترتیب نگه‌داشته تا بالاخره چند هفته پایانی لیگ برتر هم سپری شود و همه تکلیف‌شان را بدانند.

ائتلاف گل و سبزه در باشگاه استقلال!

در استقلال اما اوضاع به مراتب بدتر و در‌هم‌ریخته‌تر است. اختلاف و ناراحتی میان کادر فنی و نفر اول کادر مدیریتی تا حد نهایت بالا گرفته و احمد مددی مدیر عامل و فرهاد مجیدی سرمربی تیم، از دو سنگر متفاوت و از فاصله دور به هم دیگر تیرهای زهرآگین پرتاب می‌کنند. وضعیت مالی باشگاه چیزی در حد «صفر مطلق» است و گفته می‌شود پرسنل و کارکنان باشگاه دو ماه است که یک قِران دریافتی نداشته‌اند و از طرفی روابط بین سه عضو باقی‌مانده هیات مدیره و مدیر عامل هم تیره و تار است و از روز استعفای آصفی، نظری و عبدیان تا امروز صلح برقرار نشده است.

گفته می‌شود سه عضو هیات مدیره باشگاه که از بی‌توجهی‌های مددی به تنگ آمده و به همین دلیل هم استعفا داده بودند، چند روز قبل به دیدار وزیر ورزش رفته و سعی کردند با سلطانی‌فر اتمام حجت کنند. سلطانی‌فر از هیات مدیره می‌خواهد که به مددی فرصت بدهند. از آن روز به بعد اما گفته شده که عبدیان و نامداری دیگر پولی به سیستم مالی باشگاه تزریق نکردند و به مددی گفتند که در مقام مدیر عامل خودش پول جور کند.

اعضای هیات مدیره همچنین از ناتراز بودن ستون خرج‌کرد و پول‌های ورودی به باشگاه نیز ابراز نارضایتی کرده و از مددی خواسته‌اند که حساب هزینه‌ها را اعلام کند. اینطور که پیداست مددی نه صورت شفاف هزینه‌ها را اعلام کرده و نه توانسته پولی برای باشگاه بیاورد. اتفاقی که باعث حواشی چند روز اخیر باشگاه شده و موجی از نارضایتی حتی در بین بازیکنان به وجود بیاورد. مدیر عامل استقلال نه پول قابل توجهی به بازیکنان داده و نه توانسته شرایط حضور گابریل پین را در ایران با سرعت مورد نظر فرهاد مجیدی فراهم کند. از سوی دیگر کارگزار باشگاه که همان شرکت های‌وب باشد هم ظاهرا مدعی شده که دیگر پولی به استقلال نخواهد داد.

به همین خاطر وقتی دعوای رسانه‌ای مجیدی و مددی در سه روز اخیر پیش آمد باز هم اعضای هیات مدیره به وزیر ورزش مراجعه کردند تا در صورت امکان نقطه پایانی بر حضور مددی در استقلال بگذارند. اما ظاهرا برخورد وزیر نه تنها غمخوارانه نبوده که حتی به اعضای هیات مدیره گفته که اگر نمی‌توانید با مددی کار کنید کنار بکشید! اینطور که پیداست احمد مددی از سوی برخی نهادهای قدرت که سابقه حضور در شرکت سایپا را داشته‌اند حمایت می‌شود و حتی اگر برخی از افراد حاضر نباشند او را حمایت مالی کنند اما می‌توانند برای ادامه کارش در استقلال، پای کار بایستند، خصوصا مدیری که باعث شد علی دایی هم از صحنه فوتبال دور شود!

از منابع آگاه باشگاه که نمی‌خواهند نامشان فاش شود خبر می‌رسد که جنگ قدرت در باشگاه استقلال در یکی دو روز آینده به اوج خواهد رسید و به احتمال زیاد یکی از دو طرف درگیری، از میدان بیرون خواهند رفت. بنابراین بازی امشب استقلال مقابل شهر خودرو ممکن است آتش تهیه جنگ تمام عیار قدرت در باشاه باشد.  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی