تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

زمان اعلام نتایج قرعه کشی سایپا شنبه ۲۲ خرداد+ لینک اسامی برندگان سایپا

زمان اعلام نتایج قرعه کشی فروش فوری ۵ محصول سایپا که تا پایان روز پنجشنبه ۲۰ خرداد ادامه داشت در ادامه این خبر همراه با نحوه جستجو با کد پیگیری و جزئیات فروش فوری سایپا و لینک سایت سایپا خواهیم آورد.

کد خبر: ۹۵۶۱۹
۱۷:۱۹ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

زمان اعلام نتایج قرعه کشی سایپا شنبه ۲۲ خرداد+ لینک اسامی برندگان سایپا

دیدارنیوز: ثبت نام فروش فوری سایپا که با عرضه محصولات تیبا صندوقدار، تیبا ۲، کوییک دنده ای، ساینا دنده ای، ساینا S و کوییک S با موعد تحویل فوری ۳ ماهه و قیمت قطعی از ۱۸ تا ۲۰ خرداد ادامه داشت و اینک متقاضیانی که در این طرح ثبت نام کرده اند منتظر اعلام نتایج قرعه کشی فروش فوری سایپا جهت اعلام اسلامی برندگان می‌باشند لازم به ذکر است که از آنجایی که سایت راهبرد معاصر تمامی اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به فروش فوری و ثبت نام خودرو و نتایج قرعه کشی را منتشر می‌کند اطلاعات مربوط به زمان اعلام نتایج و قرعه کشی سایپا و اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی را نیز با ذکر تمامی جزئیات منتشر خواهد کرد.

زمان اعلام نتایج قرعه کشی فروش فوری سایپا امروز 22 خرداد 1400

تاکنون اطلاع دقیقی از زمان برگزاری قرعه کشی سایپا اعلام شد و بنا بر روال گذشته و که تا سه روز پس از پایان زمان ثبت نام خودرو قرعه کشی انجام می گیرید فردا یکشنبه 23 خرداد 1400 قرعه کشی فروش فوری سایپا با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود و نتایج قرعه کشی سایپا بر روی سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com قرار می گیرد

منبع: راهبرد معاصر 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی