تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

ایران ۲ ـ آلمان ۳، به سرویس‌‌های بدمان باختیم

در نهمین روز از مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها، دو تیم ایران و آلمان در بازی صبحگاهی به وقت ریمینی ایتالیا به مصاف هم رفتند.

کد خبر: ۹۵۳۹۸
۱۳:۲۷ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۰

 ایران آلمان

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: در هشتمین روز از مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها، دو تیم ایران و آلمان در شرایطی به مصاف هم رفته‌اند که ایران تاکنون ۵ پیروزی به دست آورده و آلمان سه بُرد داشته است. آلکنو سرمربی روس تیم ملی ایران امروز در کنار استفاده از جوانتر‌های تیم، در ست اول از محمد موسوی، سعید معروف و میلاد عبادی‌پور هم استفاده کرده است. آلمان نیز با میانگین قدی بسیار خوب و سرمربی مشهور ایتالیایی‌اش به دنبال به دست آوردن چهارمین پیروزی خود است.

در ست نخست، آلمان شروع خوبی داشت و توانست با نتیجه ۷ ـ ۲ هم جلو بیفتد، اما یک تایم اوت به موقع از سوی آلکنو، ایران را به بازی برگرداند. دو تیم در این ست پا به پای هم پیش رفتند تا امتیاز ۲۴ ـ ۲۳ که نهایتا آبشار صابر کاظمی منجر به کسب امتیاز ۲۵ برای ایران شد.   

در ست دوم این تیم آلمان بود که با اشتباهات کتر و حملات و سرویس‌های خوب از ایران جلو بیفتد. بازی خوب هرش، زیمرمان، وبر و کالیبردا برتری امتیازی را برای آلمان به همراه داشت اما بازیکنان ایران در حالی که 23ـ 17 عقب بودند تا امتیاز 20 بالا کشیدند اما نهایتا این آلمان بود که این دست را 25ـ20 برنده شد.  

تیم آلمان با به دست آوردن روحیه در ست سوم نیز برتری را از آن خود کرد. بازیکنان ایران اشتباهاتی داشتند که به تیم بلندقد آلمان اجازه داد در تمام این دست برتر باشد. البته بازی خوب وبر، کالیبردا و زنگر هم در این ست قابل توجه بود. آلمان ست سوم را با نتیجه 25ـ19 به نفع خود تمام کرد.

 ایران آلمان

ست چهارم مسابقه با هیجان بسیاری آغاز شد و این بار بازیکنان ایران بودند که توانستند از ابتدا فاصله مطمئنی با آلمان ایجاد کنند. در اولین وقت استراحت فنی این ایران بود که به امتیاز 8 رسید. دقایقی بعد آلمان با استفاده از اشتباه عبادی‌پور و موسوی توانست تابلو را 14ـ14 کند.  بازی برای لحظاتی به اوج رسید و دو تیم با تشویق هم‌تیمی‌هایشان با تمام وجود بازی کردند. پاس‌های عالی معروف و بازی خوب صابر کاظمی باعث شد ایران به برتری 21-18 برسد. با ورود بردیا سعادت به زمین و آبشار جانانه صابر کاظمی ایران به امتیاز 23ـ19 رسید. دفاع عالی موسوی و میثم صالحی دو امتیاز دیگر را به ایران بخشید تا ایران با نتیجه 25ـ19 برنده ت چهارم شود.

ست پراسترس پنجم در شرایطی آغاز شد که امتیاز اول را آلمان گرفت. در حالی که بازیکنان ذخیره با حرارات تمام تیم خود را تشویق می‌کردند بازی را 4ـ2 آلمان پیش افتاد. سرویس معروف که خوب روی دست آلمانی‌ها سوار شد بازی 5ـ3 به نفع آلمان شد. میثم صالحی سرویس خود را خراب کرد تا نتیجه به سود آلمان 7ـ4 شود. اختلاف امتیاز در این ست بسیار خطرناک و جبران‌ناپذیر است. سرویس عالی اسفندیار ایران را امتیاز 6 رساند تا حرارت بازی بالاتر برود. آلمان با یک پوئن سرویس 9ـ6 جلو افتاد اما ایران نتیجه را 9ـ8 کرد. 

اشتباه عبادی‌پور در سرویس نتیجه را به سود آلمان حفظ کرد و کمی بعد آلمان 12ـ10 پیش افتاد. سعید معروف هم سرویس خود را از دست داد تا باتجربه‌های تیم ملی روز بدی را پشت سر بگذارند. بازی در امتیاز 13ـ11 در اوج حساسیت بود که سرویس آلمان را صابر کاظمی با تیزهوشی به جای خالی انداخت. کمی بعد آبشار عبادی‌پور امکان مساوی در امتیاز 13 را از ایران گرفت. در نهایت باز هم اشتباه در سرویس باعث شد آلمان با نتیجه 15ـ13 این ست و کل بازی را ببرد. 

به این ترتیب ایران با شکست مقابل آلمان به استقبال بازی با استرالیا خواهد رفت. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی