تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ تغییر چندباره خبر ایسنا درباره پیداشدن محل سقوط هلی‌کوپتر! +عکس
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ تغییر چندباره خبر ایسنا درباره پیداشدن محل سقوط هلی‌کوپتر! +عکس

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
در جشن دختران آرمانی مطرح شد

ابراهیم رئیسی: منزوی کردن زنان را قبول نداریم

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان که در دولت او (دولت سیزدهم) بار دیگر بحث حجاب و پوشش زنان و سخت‌گیری‌های اخیر در جامعه مطرح شده، می‌گوید که منزوی کردن زنان را قبول ندارد.

کد خبر: ۱۶۵۱۰۹
۱۲:۰۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

ابراهیم رئیسی: منزوی کردن زنان را قبول نداریم

دیدارنیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه منزوی کردن زنان را قبول نداریم، گفت: ایران بیشترین تحصیل کرده زن در منطقه را دارد و همچنین دختران این کشور در عرصه ورزش افتخاراتی آفریدند که باعث بالا رفتن پرچم ایران شدند.

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جشن دختران آرمانی، اظهار داشت: ما به دختران به عنوان هدیه گران‌بها نگاه می‌کنیم که هدیه خدا به ما است.

رئیسی تاکید کرد: دختران در ایران نقش آفرین هستند و ما نه نگاه غرب به زن و دختر را قبول داریم و نه نگاهی که زن را از جامعه جدا کند قبول داریم.

وی با بیان اینکه منزوی کردن زنان را قبول نداریم، افزود: نگاه رهبر انقلاب به زن نگاه عمیق اسلام است؛ خانواده ارکان مهم جامعه است و دختران ما هم می‌توانند محور خانواده باشند و هم نقش آفرین در عرصه اجتماعی.

رئیس جمهور گفت: ایران بیشترین تحصیل کرده زن در منطقه را دارد و همچنین دختران این کشور در عرصه ورزش افتخاراتی آفریدند که باعث بالا رفتن پرچم ایران شدند.

رئیسی بیان داشت: نه تنها روز دختر بلکه باید در همه روز‌ها قدر دختران را دانست، زیرا پیشرفت کشور به دست جوانان به خصوص دختران است که می‌توانند این کشور را به قله‌های پیشرفت برسانند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی