تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

سیدمحمد خاتمی دوباره تَکرار می‌کند؟

در حالی که کم تر از ده روز دیگر تا شروع انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده، سوال اساسی این است که آیا رئیس دولت اصلاحات بار دیگر برای حمایت از نامزدی وارد گود خواهد شد؟

کد خبر: ۹۵۳۹۷
۱۳:۲۵ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۰

سیدمحمد خاتمی دوباره تَکرار می‌کند؟

دیدارنیوز - محمد صادق کوشکی استاد دانشگاه تهران و فعال سیاسی اصولگرا درباره حمایت جبهه اصلاح طلب از عبدالناصر همتی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: نامزد جناح اصلاح طلب عبدالناصر همتی است، ولی از آنجا که نمی‌خواهند روی او ریسک کنند، اینکه همه جبهه اصلاح طلب او را بپذیرند با ریسک همراه است.  

کوشکی در ادامه بیان کرد: همتی تمام ویژگی‌هایی که اصلاح طلبان می‌خواهند را دارد، ولی نکته این است که تمرکز بیش از دو دهه‌ای همتی بر مناصب اقتصادی، باعث شده بخش تندروی اصلاحات فکر کند که نمی‌تواند تسلط کافی در حوزه سیاست داشته باشد و به همین دلیل گزینه خوبی برای جبهه اصلاح طلب محسوب نمی‌شود.  هر چند بخش‌هایی از اصلاح طلبان به همتی به عنوان گزینه اصلی نزدیک شده اند و حتی نامزدی همتی را پذیرفته و در حال حمایت از او هستند.

 
محمود علیزاده طباطبایی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی نیز در این باره گفته است که قطعا آقای خاتمی از جمع بندی نهاد اجماع ساز حمایت می‌کند و پیش بینی من این است که جمع بندی بر سر آقای همتی خواهد بود، زیرا تجربه موفق تری دارد

سید محمد خاتمی مستقلا اظهار نظر نمی‌کند

محمدرضا خباز استاندار سابق سمنان در دولت روحانی و فعال سیاسی اصلاح طلب هم درباره راهبرد اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برای حمایت از محسن مهرعلیزاده یا عبدالناصر همتی گفت: اصلا خبری از حمایت جبهه اصلاحات از مهر علیزاده یا همتی نیست. در اینکه جبهه کارگزاران اعلام کرده از همتی حمایت می‌کند باید به این نکته توجه کرد که حزب کارگزاران یک حزب از بدنه اصلاح طلبی است و البته کلیه حزب کارگزاران هم از همتی حمایت نکرده‌اند، بلکه فقط دبیرکل حزب کارگزاران از همتی حمایت کرده است.  

خباز ادامه داد: بر اساس آنچه من اطلاع دارم خاتمی تصمیم حمایت از این دو نامزد را بر عهده جبهه اصلاح طلبان گذاشته است و خودش راسا ورود نخواهد کرد.

خاتمی این‌بار برای چه کسی تَکرار می‌کند؟!

با وجود اینکه گمانه زنی ها درباره حمایت خاتمی از یکی از دو نامزد اصلاح طلب بالا گرفته است آنچه از شواهد و قرائن مشاهده می شود و با توجه به اینکه زمان اندکی در اختیار اصلاح طلبان مانده، گویا تاریخ بار دیگر تکرار نخواهد شد و دو نامزد اصلاح طلب با کوله بار خود باید رای کارگزاران انتخابات شوند، نه حمایت دیگران. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۱
تندیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
0
0
خیلی سخاوتمندی میخواهد که رهبر یک جریان عظیم سیاسی کشور و انقلاب را جلوی افرادی قربانی کنی که حتی مردم کوچه و بازار حاضر نیستند انها را همراهی کنند . عده ای حتی پایین ترین شعور سیاسی را ندارند تا جایی که تمنای قرابنی شده سید اصلاحات را دارند .
خائن شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
0
0
لعنت بر خاتمی ملعون فتنه گر منافق روباه مکار و ذخیره و سرمایه ی اسرائیل در ایران
فرامرز صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
لعنت بر خودت که چنین گستاخ و بی ادبانه بر سید مظلوم و عزیزمان توهین میکنی. (هر چند لفظ لعنت اصلا خوب نیست و برخلاف میل باطنی ام گفتم چون کلمه ای دیگر در برابر هتاکی بی ادبانه ات پیدا نکردم). اتفاقا ذخیره امریکا و اسرائیل شما و دیگران هم سلفان تندرو احمق تان هستید که روزگار مردم را به تباهی کشاندین زبان و منطق شما قلدری و بی خردی است که نتیجه اش هم کاملا مشخص است و زبان سید فرزانه و حکیم مان ، فرزند خلف زهرای اطهر سلام الله علیه، سید محمد خاتمی که خداوند عمر باعزت شان را مستدام و طولانی گرداند زبان گفتگو و تعامل و صلح ... .
باید هم شماها چنین لحنی به کار ببندید. از کوزه همان برون تراود که دراوست.

از ملت عزیزمان که هنوز برای شرکت در انتخابات مردد هستند و یا قصد شرکت ندارند عاجزانه می خواهم به حرمت قطره قطره خون شهدا(که همه ما از هر طیف و گروه و مذهب و قومی بدون شک مدیون آنها هستیم) در انتخابات پرشور شرکت کرده و به گزینه عقلانیت و تخصص : عبدالناصر همتی رای دهید.
فریب سیاه نمایی های مخالفان و رقبای همتی را نخورید خودتان کمی مشکلات و معضلاتی که یقینا بسیاری از آنها را همین آقایون مخالف بر دولت و ملت تحمیل کردند را بررسی کنید و از کارشناسان باوجدان سوال نمایید به این نتیجه می رسید که دولتمردان روحانی و شخص ایشان اینهمه بد و نالایق نبوده اند. خدا میداند مشکلات خیلی بیشتر از حد تصور بوده و اگر همین آقایونی که در مناظرات اینهمه به دولت حمله میکنند سکاندار جامعه بودند با وجود مشکلات پیش روی روحانی، الان در وضعیت بسیار بسیار وحشتناکی قرار داشتیم.
خدا را گواه میگیرم من هیچ نفع و سودی از این دولت نبرده ام و نخواهم برد ولی حق را باید گفت . شما هم اگر منصفانه تحقیق کنید به حرف من می رسید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
0
0
۸ سال دویدن به دنبال برجام . نتیجه برباد ، مذاکرات درخواست، روحانی بی حیا ست. ملت بیچاره و پا در هواست، دشمنمان شاد و شاد چه بهتر که احمق ها دست از سر این ملت بردارند
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی