تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

برای کاهش وزن حتما این ۱۰ میان‌وعده سالم را مصرف کنید

یک متخصص روس می‌گوید که برای میان‌وعده غذایی بهتر است که کمی شکلات بخورید، شکلات با دانه‌های کاکائو، ترجیحاً نارگیل یا شکر نیشکر به جای شکر سفید باشد. او همچنین توصیه می‌کند آبنبات بدون قند و گیاهی بخورید.

کد خبر: ۹۴۶۱۲
۱۱:۱۹ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۰

 کاهش وزن با این ۱۰ میان‌وعده سالم

دیدارنیوز ـ به نقل از اسپوتنیک، ناتالیا ماکینکو، عضو انجمن بین‌المللی متخصصان تغذیه در روسیه در مقاله‌ای، میان‌وعده‌های مفید را در ساعات کار نام برده است.

این متخصص تغذیه توصیه می‌کند که میوه‌ها، انواع توت‌ها و سبزیجات را در میان‌وعده مصرف کنید و همچنین تهیه اسموتی‌ها نیز به کاهش وزن شما کمک می‌کند. علاوه بر این، سالاد‌ها هم میان‌وعده‌های مناسبی هستند. این پزشک توصیه می‌کند آجیل‌ها را خیس کنید و سپس آجیل خیس‌شده را مصرف کنید، آجیل را به صورت سرخ‌شده و نمکی نخورید.

شکلات نباید حاوی پودر شیر باشد. شکلات باید از دانه‌های کاکائو، ترجیحاً نارگیل یا شکر نیشکر به جای شکر سفید باشد. او همچنین توصیه می‌کند آبنبات بدون قند و گیاهی بخورید.

شما همچنین می‌توانید ۱۰۰ گرم بیسکویت یا شیرینی خانگی، پنیر کم‌چرب، ماست یا چیزکیک کم‌شیرین به عنوان میان‌وعده‌های سالم مصرف کنید. این متخصص تغذیه می‌گوید که باید قهوه را با شیر گیاهی، چای با عسل، نوشیدنی میوه‌ای را انتخاب کنید.

این متخصص تأکید کرد که میان‌وعده‌ها باید قبل از ساعت ۱۷:۰۰ مصرف شوند. در طول روز می‌توانید از میان‌وعده‌ها صرف نظر کنید، یا تعداد آن‌ها را به سه مورد محدود کنید.

از خوردن چیپس، شیرینی‌های کرم‌دار، همچنین آجیل به مقدار زیاد خودداری کنید.

برچسب ها: تغذیه سالم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی