تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران وضعیت اقتصاد هستند، نه حمله اسرائیل
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران وضعیت اقتصاد هستند، نه حمله اسرائیل

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

استعفای اعضای هیات مدیره استقلال؛ علی‌نژاد در مدیریت باشگاه اخلال می‌کند!

سرانجام مخالفت‌های اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با مدیرعامل به جای باریک کشید و حالا باشگاه استقلال با یک چالش جدید در حوزه مدیریتی مواجه شده است.

کد خبر: ۹۳۶۳۵
۱۳:۰۵ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰

استعفای اعضای هیات مدیره استقلال؛ علی‌نژاد در مدیریت استقلال اخلال ایجاد می‌کند!

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: سه عضو باقیمانده هیات مدیره باشگاه استقلال امروز استعفا کرده و از فعالیت خود در این باشگاه کناره گرفتند. در روز‌های اخیر مشخص بود که اعضای هیات مدیره استقلال، در یکسری مسائل با مدیرعامل این باشگاه اختلافاتی دارندو  امروز رسما اعلام شد که سه عضو هیات مدیره این باشگاه، از سمت خود استعفا داده‌اند.

مهدی عبدیان، حمیدرضا آصفی و حجت نظری سه نفر باقیمانده هیات مدیره به دلیل برخی مسائل که مشخص است با چه کسی است تصمیم گرفته‌اند دیگر در باشگاه استقلال فعالیتی نداشته باشند و به همین دلیل استعفایشان را برای وزیر ورزش و جوانان فرستاده‌اند. گرچه هنوز متن استعفای این سه نفر بیرون نیامده، اما یک منبع آگاه اعلام کرد که اعضا مستعفی هیات مدیره از عملکرد مددی گلایه دارند و در عین حال حمایت بی‌چون و چرای علی‌نژاد معاون وزیر ورزش از او را نیز غیرمسئولانه و غیرقانونی می‌دانند.

به زعم اعضای هیات مدیره، احمد مددی و عواملش در باشگاه عملکردی فسادزا داشته و علی‌نژاد معاون ورزشی وزارت نیز با حمایت از مددی در کار مدیریت باشگاه اخلال ایجاد می‌کند.  

ظاهرا وزیر ورزش هم قرار است تا ۴۸ ساعت آینده نظرش درباره استعفای ناگهانی اعضای هیات مدیره استقلال را اعلام کند، اگر او با این استعفا موافقت کند، آن وقت باشگاه استقلال هیات مدیره‌ای نخواهد داشت چرا که اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره هم به دلایل مالی بازداشت شده و امکان حضور در باشگاه استقلال را ندارد و به همین دلیل، بعید است وزیر ورزش به درخواست سه عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پاسخ مثبت بدهد و با استعفای آن‌ها موافقت کند. حالا باید در این ۴۸ ساعت حساس و حیاتی برای استقلال، چه اتفاق جدیدی رخ خواهد داد و آیا مدیرعامل استقلال برکنار خواهد شد و اینکه سرپرست جدیدی برای استقلال تعیین می‌شود یا اینکه با استعفای سه عضو موافقت می‌شود و اعضای جدیدی به هیات مدیره معرفی می‌شوند.

به طور قطع استقلال در روز‌های آینده آبستن اتفاقات مدیریتی ویژه‌ای است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
0
1
مشخصه از بالا نمی خوان استقلال ساز بگیره
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی