تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

یورش صهیونیست‌ها به «مسجدالاقصی»/ بازداشت ۱۵ فلسطینی

شهرک‌نشینان رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه بار دیگر «مسجدالاقصی» را مورد تعرض قرار دادند. ‌

کد خبر: ۹۳۲۵۴
۱۳:۵۶ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۰

یورش صهیونیست‌ها به «مسجدالاقصی»/ بازداشت ۱۵ فلسطینی

دیدارنیوز - به نقل از شبکه الاقصی، سلسله اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در قدس اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان صهیونیست به صورت وحشیانه به مسجدالاقصی یورش بردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال این یورش درگیری شدیدی میان نظامیان صهیونیست و شهروندان فلسطینی حاضر در مسجدالاقصی درگرفت. رسانه‌های عرب زبان همچنین اعلام کردند که شهرک‌نشینان نیز با چراغ سبز نظامیان صهیونیست وارد مسجدالاقصی شدند.

در همین حال، فلسطین الیوم اعلام کرد که در جریان یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی شماری از شهروندان فلسطینی بازداشت شدند. همزمان، نظامیان صهیونیست به نقاط مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی نیز یورش برده و ۱۵ فلسطینی را بدون تفهیم اتهام دستگیر کردند.

این اقدامات خصمانه در حالی است که صهیونیست‌ها در نبرد شمشیر قدس متحمل ضربات سنگینی شدند. در همین ارتباط، «خالد البطش» عضو ارشد حماس گفته بود: گروه‌های مقاومت در نبرد شمشیر قدس موفق شدند بینی صهیونیست‌ها را به خاک بمالند. نبرد شمشیر قدس در واقع یک نقطه تحول راهبردی برای مقاومت فلسطین بود.

البطش در ادامه یادآور شد: این رژیم صهیونیستی بود که با اقدامات خصمانه خود به ویژه در منطقه شیخ جراح باعث وخامت اوضاع امنیتی در اراضی اشغالی شد. عملیات‌های موشکی مقاومت فلسطین، صهیونیست‌ها را غافلگیر کرد.

عضو دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه گروه‌های مقاومت از سلاح خود برای دفاع از مسجدالاقصی استفاده کردند، گفت: در حال حاضر گروه‌های مقاومت فلسطین برای یک رویارویی احتمالی دیگر با رژیم صهیونیستی کاملاً آماده هستند.


منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی