تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

لندن تحقیقات کامل درباره شرایط کنونی شاهدخت دبی را خواستار شد

لندن معتقد است باید تحقیقات کاملی درباره شرایط و وضعیت کنونی شاهدخت دبی انجام شود.

کد خبر: ۹۲۸۹۹
۱۶:۲۹ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰

لندن شاهدخت دبی

دیدارنیوز ـ به نوشته روزنامه گاردین، این درخواست از سوی دولت لندن پس از آن مطرح شد که سومین تصویر از لطیفه، شاهدخت دبی در صفحه اینستاگرام دوستش در حالیکه در یک مرکز خرید در دبی در کنار دوستانش نشسته، منتشر شد و این گمانه زنی به وجود آمد که وی به صورت کامل از حصر خانگی آزاد شده است.

پیتر هین، وزیر سابق امور خارجه انگلیس گفت: وزرای کشور باید کندی و آهسته عمل کردن درباره وضعیت این زن جوان را کنار بگذارند و به دنبال اثبات کامل و مناسب درباره آزادی و زندگی او باشند. این تصاویر چیزی را به ما نشان نمی‌دهد. به طور مثال او چرا هنوز اجازه ندارد تا به صورت مستقیم با رسانه‌ها صحبت کند؟

وی یکی از افرادی است که به دنبال اعمال فشار بر دولت لندن به منظور اقدامات بیشتر و مداخله برای دفاع از حق آزادی لطیفه هستند که شامل تصرف و توقیف اموال و دارایی‌های شیخ محمد بن رشید آل مختوم، حاکم دوبی می‌شود.

لطیفه ۳۵ ساله از مارس ۲۰۱۸ و از زمان فرار نافرجام از دوبی در انظار عمومی دیده نشده بود.

روز شنبه تصویری از وی به همراه یکی از دوستانش در تراس یک رستوران ایتالیایی در دوبی توسط دوستش در صفحه اینستاگرام منتشر شد.

لطیفه در ۲۰۱۸ زمانی در مرکز توجه جهانی قرار گرفت که یک گروه حقوق بشری ویدئویی را از سوی وی منتشر کرد که نشان می‌داد وی قصد داشته تا از دوبی فرار کند، اما در ساحل هند و توسط نیرو‌های امنیتی دستگیر و به دوبی بازگردانده شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: دبی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی