تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

قالیباف: مردم غزه در مقاومت ۱۰ روزه پیروز شدند

رئیس مجلس شورای اسلامی در نطقی ضمن تبریک به مردم غزه به مناسبت پیروزی در جنگ ۱۰ روزه آن را حاصل مقاومت دانست.

کد خبر: ۹۲۴۶۲
۱۰:۵۶ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۰

قالیباف: مردم غزه در مقاومت ۱۰ روزه پیروز شدند

دیدارنیوز: رئیس مجلس ضمن تبریک پیروزی جریان مقاومت در سرزمین اشغالی و غزه تاکید کرد: اگر امت اسلامی در سایه وحدت، یگانگی، همبستگی و مبتنی بر سنت‌های الهی گام بردارند و بر مردم تکیه داشته باشند در مقابل یک رژیم اشغال گر نسل کش پیروز می‌شوند.

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی مقاومت اسلامی در سرزمین اشغالی همچون غزه و دیگر مناطق اشغال شده را به امت اسلامی و به همه آزادگان جهان تبریک می‌گویم.

وی افزود: در حقیقت این مقاومت نشان داد که اگر امت اسلامی در سایه وحدت، یگانگی، همبستگی و مبتنی بر سنت‌های الهی گام بردارند و بر مردم تکیه داشته باشند در مقابل یک رژیم اشغالگر نسل کش و جنایتکار با وجود تمام تجهیزات و امکانات و همچنین حمایت غرب در راس آن امریکا با وجود حضور در یک منطقه محاصره شده چنین پیروزی عظیمی را به دست می‌آورند و این جنایتکاران را بر سر جای خود می‌نشانند.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین اضافه کرد: امیدوارم که ان شاءالله این درس را که تکیه بر سنت‌های الهی و مردم است به عنوان رمز موفقیت امت اسلامی همیشه مورد توجه باشد، دهه ۶۰ میلادی هم شاهد بودیم که کشور‌های عربی آن زمان ۵ روز هم نتوانستند در مقابل رژیم صهیونیستی مقاومت کنند، اما امروز شاهد بودیم مردم غزه چگونه مقاومت کردند و به پیروزی رسیدند پس این پیروزی را به همه آن‌ها تبریک و تهنیت می‌گوییم و از خداوند می‌خواهیم که صبر و اجر جزیل به تمام خانواده‌های شهدای مقاومت ۱۰ روزه عطا بفرماید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی